• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Spännade tjejer! Hoppas eran mens håller sig borta!! :) När ska ni testa??

• corran
    Madelen b skrev 2014-06-08 21:08:46 följande:

Där kom min mens:(
    Nej! :( Usch det är så tråkigt när man upptäcker den där jälva mensen :(
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-08 22:18:20 följande:
    Nu tycker jag nog att vi börjar låta lite negativa här inne! Kom ihåg att vi gör detta för att få något fantastiskt och det är något roligt vi gör för att nå dit smile5.gif sommaren ligger framför oss och nu ska vi bara njuta! smile1.gif
    Tur du kommer med lite positiva tankar! :) Men men blir ju så jäkla besviken när man så gärna vill bli gravid,,men du har rätt i det du säger :)
  • corran
    Mrs LW skrev 2014-06-11 15:24:13 följande:

Nej jag fortsatte visst blöda... smile4.gif Dag 19 idag så jag ska kontakta gyn nu.. Är helt ärligt livrädd... Min mens har varit så oregelbunden sen vi började försöka så jag har ingen aning.. Brukade ha cyklar på 31 dagar (+/- 2 dagar) men nu har det varierat på 31-64 dagar... Nu har jag dessutom haft 2 extremt långa blödningar de senaste cyklerna.. Förra månaden så blödde jag i 36 dagar.. smile4.gif  

Håller tummarna för er!

Oj, det låter inte alls bra :( Ja kontakta gyn så du får svar på vad det beror på! Förstår att du är orolig det skulle jag också vara. Har du testat pergotime? 
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-06-11 07:20:53 följande:
    negativt test med morgonurin bim+3 och strax efter det en liten blödning.. så det blir till att ta nya tag.. 
    Typiskt :( Men det är bara att kämpa vidare, inte så mycket annat man kan göra tyvärr :/ 

• corran

HAr varit lite inaktiv här de sista dagarna, har jobbat mycket så ha inte haft tid att sitta vid datorn..Mensen är iaf nästan slut så nu siktar vi på ett nytt försök på äl som borde vara inte nu i helgen men nästa :) 

• corran
    Mrs LW skrev 2014-06-11 20:18:57 följande:
    Nej, jag vet helt ärligt inte vad det är.. Skäms Har alltid sett det som någon form av kosttillskott som par som söker hjälp kan få som första steg. Ifall det är så kommer jag aldrig få det. Vi har inte försökt tillräkligt länge på långa vägar och jag är för överviktig för att få hjälp med fertilitet...
    Jag vet egentligen inte heller vad det är men jag (tror) att det är för att man ska få ägglossning hyfsat regebundet? Men kan ha fel.. Kan ju vara värt att kolla upp? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-06-12 12:33:06 följande:
    Här kör vi på nya tag. Har ingen aning om när ägglossning är, känns jobbigt men vi ska försöka ligga varannan, var tredje dag.

Hoppas på bättee lycka dem här gåmgem :) twsta med tempning?
  • corran
    Milleman skrev 2014-06-14 07:24:28 följande:
    Kan ju alltid försöka. Vår temp har varit lite knäpp. Är en örontermometer som kan mäta 2 grader olika beroende på vilket öra :/ har ingen lust att använda sonens rumptemp ;)

Köp en egen rumptemp hahaha
  • corran
    Mariiiah skrev 2014-06-14 14:40:50 följande:
    Jag är gravid! :D Första försöket och vi skulle ju egentligen inte ens försöka förrän nästa gång ;)

Åh grattis :D gud så roligt :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)