• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-05-31 12:03:39 följande:
    Tror att jag fått missfall faktiskt :( helt annorlunda mensen och så den klumpen igår.

Tråkigt om de är så :( visar gravstester på något?
  • corran

Kawinna - kan du inte lägga upp en bild på ditt test från idag? :)

• corran
    Milleman skrev 2014-05-31 16:24:09 följande:
    Jag blev bara besviken på negativa gravtest så jag kommer inte ihåg när jag tog det senaste. Men jag har haft svaga positiva streck på äl-tester hela tiden. Jättekonstigt. Har ju ingen aning om när jag har äl nästa gång. Om man ska se det positiva i det hela så får jag hellre missfall utan att ha vetat att jag varit gravid att få det efter ett lyckligt plus.

Ja de har du rätt i, hellre ovetande i ett sånt läge! du får börja med äl tester om ca 1,5 vecka.
  • corran

Pytte pytte liten blodstimma i flytning på pappre nu när jag va på toa..äl +8, hoppas såklart på nidblödning. Längtar tills jag kan göranästa test!r

• corran

Åh, de där tycker jag verkligem ser positivt ut! Tror nästam jag vågar säga grattis :D ska försöka hålla mig till onsdagmorgon ;)

• corran
    Milleman skrev 2014-05-31 20:49:23 följande:
    Bara jobbigt att hålla på med äl-tester om nu min cykel ska vara så himla oregelbunden. Och jag orkar inte hålla på med tester när vi åker på semester. Vi får nog köra den mer säkra metoden att ligga varannan dag :P

Hehe ja det funkar ju också om man orkar ;) vart ska ni åka på semester? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-31 22:37:21 följande:
    Vi är seglare så det blir 4 veckor guppandes med båten :)

Låter supermysigt :D hoppas på bra väder :D
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-06-01 09:28:08 följande:
    BIM+ 7-8 och ingen mens än kanske på ge kom pytte lite blod sist jag var på toa. Tog ett gravtest igår som var neg. Tror jag ska ge rosenrot en chans till jag provade en månad förut sen glömde jag bort det förra månaden så nu ska jag prova igen. Om 9 dagar flyttar vi till hus så det är mycket stress med att packa nu samtidigt som man ska ha koll på en snart 8 månaders dotter som bara kryper runt och river i allt  

Hoppas rosemroten fungerar :) avis... Vill pckså ha hus ;)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)