• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-07-06 23:52:12 följande:

Hur ska man veta?

Att detta inte beter sig som vanlig mens är ju helt säkert. Men jag har faktiskt inga gravidsymptom heller.

Men på fredag ska vi in till en affär så om jag fortfarande misstänker att det kan vara graviditet så testar jag då.

Knepigt värre :/

Här kom störtfloden imorse med en jääääkla mensvörk så håller på svimma av!
  • corran

Nu var det ett tag sen jag titta in här, haft fullt upp senaste veckorna.

Hur mår alla gravida? vilken vecka är ni i? :)

Jag väntar på äl som borde vara runt den 21/7, dagarna dit går långsamt som vanlogt..

• corran

Orkaaaaar inte.... Blir så ledsen.

Har alltid alltid haft äl på dag 16, är på 13 nu och gjorde nyss ett äl test som va starkt positivt. Såå jäkla typiskt då vi inte kommer kunna ha sex förrän på måndag...sambon jobbar natt så de går bara inte..

Hade sex senast i tisdags och finns ju fa inte en chans att de tar sig på den gångwn.. Va ju 4 dagar sen..

• corran

Får se om han är sugen näe han kommer hem vid 08 imorgonbitti, knappast...om han är det så lär säkeet sonen vakna då så då skiter de sig iaf..

• corran

Haha ja det blev babblarna och en smörgås imorse för sonen under tiden vi smet in i sovrummet ;) hoppas hoppas det tar sig nu!

• corran

N

lilljohansson skrev 2014-07-20 09:14:51 följandeuote-nick]

testade nu.. är det verkligen sant?

[/quote]

Men ååå va eoligt

[quote=73648372][quote-nick]lilljohansson skrev 2014-07-20 09:14:51 följande:

testade nu.. är det verkligen sant?

Men ååå va roligt :) grattis!
  • corran

[quote=73648398][quote-nick]lilljohansson skrev 2014-07-20 09:20:42 följande:[/quote-nick]

Tack!! Tror inte att det e sant

Det är ju ett rosa stretydligt rosaå finns ingen tvekan om att du är gravidtysligt r :)

• corran

Fattar inte varför min platta skriver själv och blandar runt meningarna.. Hoppas ni förstår ändå vad jag skriver.så flrs

• corran
    Milleman skrev 2014-07-20 09:26:16 följande:

Haha det är rätt!! Man får hitta sina chanser.

Haha ja hur går de för dig? :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)