• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-05-11 20:14:52 följande:
    Konstigt. Tog ett äl-test nyss bara för att. Positivt. Men det var mer positivt i onsdags. Borde ju inte vara positivt idag då.

Oj, ja de va konstigt :O vad är de för test du anvönder?
  • corran
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    21/5 Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:e försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet 
    1/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    ?? lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    ?/? Snoddasen
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-11 08:38:06 följande:
    Ja, det blir spännande! hoppas man får några symtom, alltid lika roligt :p

Haha ja, tycker man har alla möjliga symptom direkt efter äl utan att vara gravid :P de kanske är när man är helt symptomfri som ma blor gravid ;)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-11 21:37:58 följande:
    Jättemärkligt hur mycket symptom man har bara för man börjat tänka på det. Igårkväll hade jag ont i magen. Förr hade jag tänkt att jag hade just ont i magen, men nu skenar ju tankarna iväg :P

Ja det är verkligen komstigt :P tror de är för att man vill så gärna som man känner alla möjliga symptom..
  • corran
    Josephine88 skrev 2014-05-11 21:34:30 följande:
    Vi ska också försöka oss på syskon :) Precis i dagarna fått tillbaka första mensen nu efter cerazette så i juni har vi tänkt oss första försöket till barn nr 2 :)
    Dotter född juli 2013

Välkommen hit! :) håller tummarna äcen för dig att det vlir ett plus imom kort. Lägg gärna tilö dig i bim listan, eller så gör jag det om du skrover uppgifterna :)
  • corran

Ja strecken måste vara lika starka eller att teststrecket är starkarw än kontrollstrecket för att det ska vara positivt :)

• corran
    Milleman skrev 2014-05-11 22:16:30 följande:
    Jaha, då vet jag inte ens om det var positivt i onsdags :/

Hur såg strecken ut idag?
  • corran

Så segt att vänta äl, finns det något tråkigare.. Mensen tog slut idag så typ 8-9 dagar kvar till äl.. Blä

• corran

Nja alltså jag tycker ändå att mens-äl är 1000 gånger tråkigare än äl-bim... Efter äl tycker jag ändp det är en spännande vetskap om att det finns chans att man blivit gravid. Innan äl finns det inte minsta spänning :P

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)