• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-05-09 18:08:05 följande:
    Där jag gick sist finns bara två eller tre barnmorskor.
    Hon sa att vikten på barnet kan man inte göra så mycket åt. Nä men jag vill inte gå över 15 dagar om nästa barn blir en bjässe också. Men hon sa att det var ovanligt med igångsättningar, men det har jag inte fått för mig att det är.
    Vill iofs inte bli igångsatt heller.
    Fy va dåligt! Klart du är orolig, det borde de ju fatta.. 
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-09 21:47:28 följande:
    Jobbigt! Såg ditt test i en annan tråd, trodde det var positivt

Ja, kan ju ha varit ett mycket tidigt mf men eftersom att jag inte vet det säkert så tänker jag se detta som en vanig mens. Den kom ju iaf punktligt på bim så nu får jag sikta in mig på en februaribebis, är redan taggad ;)
  • corran
    Snoddasen skrev 2014-05-09 22:57:17 följande:
    Hej jag hoppar in här. :) är i v5 (troligtvis) jag fick reda på i tisdags att jag va gravid. Uppsökte gyn då jag inte fått tillbaka mensen efter fl. Har en dotter på 9.5mån. ( blödde i slutet på mars början av april) åh de va enda gången vi råka ha oskyddat. Tanken va att vi skulle börja igen i augusti/september. Corran jag tror bestämt att vi träffades på en annan sida redan i slutet på 2012 :)

Åh grattis till fröet i magen! :D Hm, nä det tror jag tyvärr inte, jag gjorde denna användare för bara några månader sen :) Ålder på dig , och beräknat bf på ett ungefär aå lägger jag in dig på bf listan ikväll när jag sittt vid datorm :)
  • corran
    Älskarlivetkärlek skrev 2014-05-10 01:34:54 följande:
    Mitt fb datum enligt senaste mens är 13 januari :)

Fixar det ikväll :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-09 22:49:31 följande:
    Kan ju ha varit ett spökstreck bara samma här

Verkar som att vi har nästa bim samtidigt så det blir roligt :D
  • corran
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    21/5 Milleman, 26 år, 1:a försök i juni, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:dje försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, ålder?!, 1:a försöket, 2:a barnet
    1/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    ?? lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    ?/? Snoddasen
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-10 19:07:02 följande:
    Inte för att det gör ett dugg men det jag skrivit ovan är lite fel nu eftersom vi körde på redan denna äl och inte väntade till nästa gång. Man blir ju konstig när man går och letar tecken på graviditet :P

Säg vad jag ska ändra så gör jag det :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-05-10 20:27:37 följande:
    Någon som varit med om att få bruna flytningar vid ägglossning? Blev orolig då jag aldrig varit med om de.

Nä inte varit med om det själv, men man kan få en liten blödning vid äl :)
  • corran

Ska skippa äl tester nu vid nästa äl tänkte jag, blir ju så dyrt att hålla på med massa tester hela tiden! Men har ju regelbunden cykel så hsr ju hyfsat bra koll ändå på när äl är. Hoppas på 3e gången gillt nu, är så himla sugen på en liten bebis NU!

• corran
    Sofie92 skrev 2014-05-11 09:55:43 följande:
    Idag så är det blod i flytningarna. Hoppas inget är fel för vill verkligen bli gravid nu.

Kan det vara så att äl va tidigare än du trott så det är nudblödning eller mens på g istället? En teori bara..
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)