• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Grattis :D

• corran

Mår fortdarande sjukt dåligt.. 3 dagar nu med konstamt illaåemde och kass mage. Kaske magsjuka... Ingen mens än iaf, men har ju inte bim föräm på fredag.

• corran
    Milleman skrev 2014-05-07 19:57:24 följande:
    Och så ser jag i almanackan att jag är bortrest på äl nästa månad! Grr

Nääää :( Är du borta dagarna innan också?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-07 21:17:00 följande:
    Åh, men du kan ju testa snart

Ja om ingen mens dyker upp så blor det nog ett test imorrom :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-07 22:22:14 följande:
    Om nu äl-kalendern stämmer så åker jag iväg just på äl-dagen. Men varför inte försöka denna månad med?? :D äl idag. Vad tycker ni?

Om ni har sex dagen innan äl så ät chanserna bra :) Kör på om du/ni känmer för det :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-08 07:58:31 följande:
    Blir lite skraj nu. Har ju lite ont i fogen alltid, mer vid äl och mens. Tänk att ha jätteont i 9 månader. Nu är jag för första gången rädd på riktigt :(

:( förstår det! Kram
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-08 11:16:22 följande:
    Vi passade faktiskt på denna äl också :P shit är jättenervös. Så nu är det bim 22/5 för mig.

Åh då får vi hålla tummarna gör dig nu :)
  • corran

Nu kom mensen, typiiiiskt. Aja inget att göra åt! Nytt försök om ca 2 veckor då.

• corran
    Milleman skrev 2014-05-09 17:00:05 följande:
    Idag har jag pratat med min förra mvc-sköterska men hon var inte alls förstående för att jag var orolig för ett till stort barn :( jag trodde att jag skulle bli lugnad och få lite råd!

Du kan alltid byta bm om du känner för det. Det är viktigt att man känner att man blir tagen på allvar! Jätte tråkigt att hon inte lyssnade på hur du känner :(
  • corran

Uppdaterad lista - säg till om jag missat något! Och ni som inte är med, skriv era uppgifter så lägger jag eller någon annan in er :)

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}  

21/5, Milleman, 26 år, 1:a försök i juni, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:dje försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, ålder?!, 1:a försöket, 2:a barnet 
    1/6, lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    ?? lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet 

GravidGravida - BF -listaGravid
    (BF - datum?) Älskarlivetkärlek, 23 år

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)