• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-07-08 21:34:55 följande:

Ja idag (?!!!) kom min mens igång ordentliges. Men vad fasiken var det här nu då. Småblåsigt torsdag-måndag och nu som vanligt. Står helt utan ideer till vad som händer.

Nästa gång får det minsann ta sig för oss!!!!

Konstigt! Håller tummarna för att ni plussar nästa månad
  • Kawinna
    Fladdermusen skrev 2014-07-08 21:50:51 följande:

Hoppar in här nu. Har en undran, min mens är tre dagar sen nu å den brukar alltid vara punktlig annars. De enda ja kan komma på är att förra mensen var någon dag längre än vanligt. Min fråga hur länge ska man vänta me att testa sig å har ni nå tips på va man isåfall ska köpa för stickor. Känner mig rätt vilsen i allt de här

Hej! Nu när du har sen mens så kvittar det nog vilket test du tar, är det neg så är det neg och är det pos så är det pos vad vill du att det ska visa? de tydligaste är ju clear blue digitalt men de är ju också dyrast.
  • Kawinna
    Fladdermusen skrev 2014-07-09 14:01:16 följande:

Ah okej, får se vad det blir då. Är nog lite splittrad där gällande vad jag vill. De e ju inte som så att vi planerar men skulle nog aldrig kunna ta bort om det är så att man e gravid. Men har varit stressigt länge på jobbet också så mensen kan ju vara sen ändå. Kanske får köpa ett test idag å testa imorrnbitti.

Okej, då är det bara att vänta och se då lycka till!
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-09 23:53:25 följande:

Så fort man deppar klart :P ser fram emot nästa försök nu. Trist att mannen min orsakade att vi glömde äl-testen hemma. Känner att jag hade velat ha de att gå på. Eller får vi väl ligga varannan dag igen :P det var en pärs haha, men nu är det semester så det kan ju gå.

Vad bra haha men det brukar ju faktiskt gå lättare att få till då
  • Kawinna
    Fladdermusen skrev 2014-07-10 07:39:14 följande:

Blev fel när ja skulle testa för kom bara lite sen gick de Inge mer så får köpa ett nytt test å kissa i en burk denna gången å testa när ja kommer hem på lunch idag.

Okej, typiskt! Tycker det är ganska svårt att kissa direkt på testen, brukar alltid köra med kopp :)
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-07-10 09:35:16 följande:

bim på söndag men mår otroligt illa.. o ömma bröstvårtor..

Hoppas det är något :) Har du testat något än?
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-07-10 17:17:24 följande:

har inte vågat testa för rädd att det inte e nåt.. så det får vänta lite till =)

Vi får vänta med spänning då
    Fladdermusen skrev 2014-07-10 09:06:03 följande:

Ja det var jävligt svårt märkte jag :p. Men vi hoppas det går bättre nu till lunch :)

Ja, hur har det gått?
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-11 12:55:45 följande:

Men förvirringen fortsatte visst. Mensen varade i en vecka som det brukar. Typ då inget igår och jag tänkte att det var över. Men idag blöder jag mer igen? Och hade värsta mensvärken imorse :S det brukar jag ha kanske dag 3-4.

Konstigt! Håller det fortfarande i sig eller?
    lilljohansson skrev 2014-07-13 12:43:32 följande:

bim idag.. än så länge ingen mens..  och har ömma bröstvårtor.. vågar inte testa.. rädd för besvikelsen..

Hoppas
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-13 18:56:26 följande:

Nä nu har det slutat blöda men jag är sjukt hungrig hela tiden och är svullen om magen. Men det har säkert andra naturliga förklaringar så vi ska la försöka börja få till det lite snart :) vi kör på två försök till, sen kommer vi avvakta.

Okej, skönt är det för ni inte vill att barnet ska födas så sent eller varför?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)