Milleman skrev 2014-06-26 08:17:40 följande:
Jag är beroende av Coca Cola Zero och vill också dra ber. Svårt nu på sommaren bara. Om jag inte dricker Cola en dag får jag spränghuvudvärk och skakar som ett asplöv. Funderar på att köpa koffeintabletter.
Jag är irriterad på mig själv med. Från nyår har jag tränat och ätit sunt för att ha en bra vikt och kropp inför graviditet. Men när jag nådde mitt mål i maj så slappnade jag av och började äta skräpmat osv. Förra graviditeten var jag så stor och tjock så jag inte ens vill se foto på mig själv. Det var alldeles för tungt för min lilla kropp. Vill slippa det denna gång :/
Jag försöker stå ut bara, sista jag försökte dra ner så tog det drygt en vecka sedan gick det bra. Men koffeintabletter är väl inte bättre? Det är ju koffeinet som inte är bra för bebisen.
Vill försöka hålla min vikt ungefär som den är nu, även när jag är höggravid. Är idag överviktig och tror att jag lätt skulle gå upp under en graviditet.
Var det för att du åt mer eller var det vätska eller något annat som gjorde att du la på dig mycket sist?