• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-07-02 23:00:40 följande:
    Man har två fogar bak och en fram i bäckenet. Dessa delar på sig för att förenkla förlossning. Vissa märker det inte, de flesta känner av det från v 30 typ men så finns extremfallen (tyvärr ingår jag där) som får jätteont.

Nu på semestern har vi med både mitt fogbälte (som fick användas idag) och mina kryckor för omjag blir gravid lär jag få problem direkt. Blir tydligen värre och kommer ofta tidigare med andra barnet och jag hade grymma besvär redan i v 8 med sonen så...
    Okej, tack :)
    Men fy låter verkligen jättejobbigt! Men förhoppningsvis är det ju en graviditet nu iaf :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-03 09:34:52 följande:
    Jag vill vill ju det men vågar inte hoppas för mycket. Vill ha mer säkra tecken. Så svårt med oregelbunden mens för jag vet ju inte när jag passerat bim då.
    Hur längesen var det du hade mens nu då? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-03 14:41:52 följande:

Äl + 11, negativt test.. Känns kört denna månad också :( blir så jävla ledsen..

men det behöver det ju inte vara! Det är väl 3 dagar kvar till BIM?! Försök håll humöret uppe och testa igen om inte mensen kommit :)

Funderar på att ta ett test nu på eftermiddagen, är det dumt några dagar innan BIM? Har hållt mig sen 12 :P
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-03 16:30:03 följande:
    Nä usch allt känns skit nu.. Kan inte hålla humöret uppe. Jag vet att mensen kommer på söndag!

Ta ett test! håller tummarna för dig!r :D t när äl var

Tråkigt, hoppas det bara är en svacka och att du kommer tillbaka snart. Men ibland måste man bara få känna sig nere också!
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-03 17:04:34 följande:
    Och jag fick lite rosa på pappret :(

Än är inte chansen över för någon av oss men man blir så ledsen när man inte tror att det tagit sig :(

corran skrev 2014-07-03 20:04:56 följande:
    Fick lite blod på pappret nu..äl +11, 99 % är det mensen som kommer krypandes..

Tråkigt för er båda... hoppas verkligen att det inte är mensblödningar utan "graviditetsblödningar"! <3

Plussade lite svagt på eftermiddagen, så jag är inte helt övertygad än men får bli nytt test imorgon bitti
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-03 22:31:43 följande:
    Men wow! Även svagt plus kan ju vara nått :D
    Blev gravid 1-2 på CB digitalt imorse :D så lycklig! Hoppas bara det stannar denna gång, men det känns helt annorlunda så det är positivt :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-04 07:58:48 följande:
    Grattis grattis grattis! Håller tummarna!
    corran skrev 2014-07-04 08:48:14 följande:
    Åh hoppas verkligen att det ska gå vägen den här gången! Vilken lycka :D hop
    Tack så mycket :)
    Hur går det för er med blödningarna?

• Kawinna
    Nallebjörnis skrev 2014-07-04 15:29:13 följande:

Woohooo Grattis

Tack
    Milleman skrev 2014-07-04 14:20:33 följande:

Hmm jag svarade men det verkar inte ha skickats iväg.

Jag är förvirrad. Lite rosarött på pappret men inte varje gång :/

Märkligt... har du med dig något test?
    corran skrev 2014-07-04 19:55:03 följande:

:( för mig beter det sig som det brukar göra innan mensem tyvärr :(

Hoppas det inte blir något mer blod! Men annars är det bara att kämpa vidare
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-07-06 16:28:04 följande:

Hur går det corran?

Jag tänkte gå in hit imorse och skriva att det var helkört här. Blödde mer. Men sen har jag kissat två gånger utan att det kommit något under dagen :/ däremellan har det kommit. Fattar ingenting.

På fredag köper jag nog ett test.

Men vad konstigt... förhoppningsvis är det en sådan blödning man kan få vkd bim fast man är gravid
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-07 11:36:30 följande:
    Knepigt värre :/

Här kom störtfloden imorse med en jääääkla mensvörk så håller på svimma av!
    Men gud va tråkigt! Hoppas ni lyckas nästa omgång :)

Mår förvånansvärt bra faktiskt :) Ska på hälsosamtal hos bm den 21/7 så nu känns det lite mer verkligt!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)