Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Haha ja det blev babblarna och en smörgås imorse för sonen under tiden vi smet in i sovrummet ;) hoppas hoppas det tar sig nu!
Haha ja det blev babblarna och en smörgås imorse för sonen under tiden vi smet in i sovrummet ;) hoppas hoppas det tar sig nu!
gjorde ett cb digital imorse som visade 2-3.. men enligt sista mensens första dag så e jag i v.6..
nån som kan hjälpa mig räkna ut hur långt gången jag e?
Jag är så fruktansvärt trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Känns som om jag knappt orkar lyfta mina ben och gå ibland. Blir ganska jobbigt när jag jobbar, måste ju vara på alerten då liksom... Någon som har något tips på vad jag ska göra?
Brukar er ägglossning göra ont? Har nu ont som mensvärk i magen. Enligt appen (som jag inte kan gå efter slaviskt pga oregelbunden cykel) har jag ägglossning idag.
Känns så jobbigt men jag är skiträdd för att berätta för min chef om graviditet. Det har varit mycket personalombyte senaste året och innan sommaren tittade chefen på mig och den andra unga tjejen och sa "och nu kommer inte någon av er tillbaka efter sommaren och är gravid!"
Visst, med lite skämt i blicken, men jag vet att det inte bara skulle bli glädje :( det kan vissa dagar få mig att inte vilja försöka bli gravid.
Vet ni hur länge äl-testen visar starkt? I onsdags och torsdags ökade flytningar, i fredags och lördags som mensvärk i magen.
Nu ingenting men tog ett test och det visar ju rätt starkt.
Vi hade sex tisdag torsdag och fredag men är nu ifrån varandra.