• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-08-23 19:40:10 följande:
    Är väl bara att stoppa tillbaks testet i förpackningen och stoppa i fickan? :) Eller hur menar du?
    Men behöver det inte ligga plant?
  • Milleman
    corran skrev 2014-08-23 22:14:09 följande:
    Jo under testtiden ja, men gå in på toa kissa och vänta på resultatet sen ner i fickan :)
    Får kolla testtiden på dem då.
  • Milleman
    Eme91 skrev 2014-08-24 10:25:46 följande:

Hej på er! Vi har börjat försöka med ett syskon till våran sonson föddes aug-13!
    Har bim 4/9! När testar ni?

Jag testar tidigast dagen innan bim. För att inte bli besviken på negativt i onödan :)
  • Milleman
    corran skrev 2014-08-25 19:03:55 följande:

Nu vände hoppet plötsligt då gravidtestet visade ett svagt svagt streck! Dock så fick jag det förra månaden också men det blev inget mer av det. Nu hoppas jag innerligt att det blir starkare imorgon! Vore helt underbart att få logga in här imorogn och meddela att jag är gravid! Men men man ska inte ta ut nåt i förskott.

Håller tummarna!
  • Milleman

Corran: ååååååh! Det är ni värda!! Grattis!! Hur berättade du för mannen din?

• Milleman

Hade jag inte vetat bättre kunde man tro att jag är gravid nu.

Har bihålsinflammation och är så yr och illamående :( just illamåendet får mig inte att längta efter graviditet direkt...

• Milleman
    corran skrev 2014-08-28 11:19:33 följande:
    Åh härligt!! :D
    Jag reser bort fre-sön så hoppas vi får till en lösning
  • Milleman
    corran skrev 2014-08-28 12:27:24 följande:
    Ja försök hinna med en snabbis  på fredag och söndag så borde det gå bra ;)
    Ja vi får hoppas det går. Han jobbar ju natt så jag får anpassa tågtiderna till när han är vaken.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)