• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-05-31 13:31:41 följande:
    Nä men klart ljusrött blod och fick megaont i nedre magen innan.

Trist! Hoppas det tar sig nästa gång
  • Kawinna

corran skrev 2014-05-31 16:13:55 följande:
    Kawinna - kan du inte lägga upp en bild på ditt test från idag? :)
    Svårt att få på bild och nu är ju testet flera timmar gammalt! Syns bättre i verkligheten :) Ser dessutom nästan grått ut nu men det var rosa inom testtiden.
    corran skrev 2014-05-31 19:43:51 följande:
    Pytte pytte liten blodstimma i flytning på pappre nu när jag va på toa..äl +8, hoppas såklart på nidblödning. Längtar tills jag kan göranästa test!r
    Hoppas hoppas att det är en nidblödning! När ska du testa nästa gång? :)

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-05-31 22:37:21 följande:
    Vi är seglare så det blir 4 veckor guppandes med båten :)

Gud va härligt!
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-06-01 09:28:08 följande:
    BIM+ 7-8 och ingen mens än kanske på ge kom pytte lite blod sist jag var på toa. Tog ett gravtest igår som var neg. Tror jag ska ge rosenrot en chans till jag provade en månad förut sen glömde jag bort det förra månaden så nu ska jag prova igen. Om 9 dagar flyttar vi till hus så det är mycket stress med att packa nu samtidigt som man ska ha koll på en snart 8 månaders dotter som bara kryper runt och river i allt  

Mysigt med hus! jag åt rosenrot denna månad men bara fram till äl och inte varje dag. Kan ju ha varit det som gjorde susen!
    corran skrev 2014-06-01 10:57:16 följande:
    Har du gjort fler test kawinna? :)

Tänkte testa igen på tisdag eller onsdag, då har det gått tre dagar sedan första testet och hcg ska väl stiga var tredje dag eller är det varannan?
  • Kawinna
    Mrs LW skrev 2014-06-01 13:15:27 följande:
    Det stiger ju hela tiden, men man brukar säga att det fördubblas varannan-vartredje dag..

Jaha, är det så det ligger till! Bra att någon har koll tänkte iaf vänta någon dag så jag är säker på att det blir starkare
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-06-02 07:44:10 följande:
    Hade typ en minimal blödning igår, vet itne ens om man kan kalla det en blödning och sen inge mer. Idag är jag så sjukt trött jag fattar ingenting. Tror jag ska ringa till gyn på onsdag om mensen inte kommit, nog för at jag varit med om oregelbunden mens men inte såhär med blödningar vid äl osv. 

Har du testat något mer? Du kan ju vara gravid
  • Kawinna

Första bilden är trixad den andra är otrixad. Bilden togs typ 20 minuter efter att jag tagit testet. Är på eftermiddags urin, hållt mig ca 3 timmar. Blir nog ett digitalt på fredag för nu börjar jag tro att det faktiskt är något där inne :)
  • Kawinna

Jag hoppas verkligen det! Har köpt ett digitalt så får se hur länge jag kan hålla mig

• Kawinna
    Utbrytarkonst skrev 2014-06-02 20:25:17 följande:
    Som jag trodde så är jag gravid! :DTog just ett test och det var inget tvivel om resultatet, det vart helt knallrött.Känner mig så oerhört lycklig just nu!Räknade ut att jag borde vara i vecka 5 eller så nu, men ska köpa ett sådant test som säger veckor imorgon. :)

Grattis va roligt! har du räknat ut bf?
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-06-03 09:08:00 följande:
    Och nu kom mensen  BIM+10. 

Känns som det kommer dröja länge innan jag kommer plussa  Jag som ville ha tätt mellan barnen.

Grattis till alla er som plussat  

Hoppas det blir er tur snart!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)