Jag mår helt okej :) har haft ont i halsen sen i lördags, vilket verkar vägra försvinna. Nyser ständigt. Hade huvudvärk hela dagen igår och vaknade med huvudvärk nu på morgonen :( vet inte om jag orkar pallra mig till jobbet. Känns som att jag blivit sjuk jätteofta senaste tiden. Tydligen påverkas immunförsvaret av graviditeten Hade huvudvärk varje dag i några veckor - visade sig vara järnbrist vilket jag aldrig haft förut. Har dock inte haft ont förrän igår, sen jag började med järntabletter. Blodtrycket har gått ned som tur är iaf. Min mage är fortfarande ganska liten, men har tagit bilder med några veckors mellanrum och då syns lite skillnad iaf :) Senast i lördags sade en bekant som var här "jag måste fråga, är du verkligen gravid? Det syns ju inte alls, helt sjukt". Syns fortfarande mest när jag ligger ned. Även på bilderna jag tagit syns skillnaden mest på bilderna där jag ligger ner. Väger nu nästan samma som innan graviditeten! Kan fortfarande ha mina vanliga byxor utan problem. Skulle dock ha en jacka på mig i helgen som jag inte haft sen innan graviditeten, men det gick inte att stänga den över tuttarna :P har känt att brösten blivit större och knappt ens får plats i sportbh längre, men trodde inte det var så stor skillnad. Trodde ju magen skulle skapa "klädproblem" före tuttarna iaf :) vecka 21+1 idag.