• Danisen

Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014

Grattis till er lille påg Snobben00 hoppas att ni alla mår fint?

Jag ska göra kejsarsnitt på tisdag. Står här längre upp om du vill läsa. Har en envis bebis som satt sig i säte och vägrade vändas på. Så vi beslutade oss att göra planerat snitt. Känns rätt okej faktiskt. Bebisen måste ju komma ut.

• Danisen

Grattis till er lille påg Snobben00 hoppas att ni alla mår fint?

Jag ska göra kejsarsnitt på tisdag. Står här längre upp om du vill läsa. Har en envis bebis som satt sig i säte och vägrade vändas på. Så vi beslutade oss att göra planerat snitt. Känns rätt okej faktiskt. Bebisen måste ju komma ut.

• Danisen

Grattis till er lille påg Snobben00 hoppas att ni alla mår fint? Hur länge ska ni stanna på bb?

• Danisen

Grattis till er lille påg Snobben00 hoppas att ni alla mår fint? Hur länge ska ni stanna på bb?

• Danisen

Men halleda tror bestämt att min telefon har flippat ut. Ursäkta för alla inläggen som kom.

• Danisen

Du kan göra via telefonen direkt med.

Tryck här nedan välj fil å sedan ta ett foto å lägg in. Brukar vara lite segt när bilden ska laddas och läggas in i denna rutan. Jag använder mobilversionen.

• Danisen
    BlankaBlanka skrev 2014-10-26 07:10:49 följande:

Har sipprat vatten i natt. Inte så mycketen lite. Ringde förlossningen men vi ska avvakta hemma. Får se om något är på G:).

Hoppas hoppas!

Yay... håller tummarna inom några dagar åtminstone. Lycka till... själv räknar jag ner till tisdag och blir mer och mer pirrig i magen tihi
  • Danisen

Tack snälla för era lyckönskningar . Vi ska vara på förlossningen 6.45 imorgon bitti. Sedan sker det när allt är stämplat okej och förberett liksom . Just nu är det mest fjärilar i magen hehe. Ska försöka sova lite nu. Lär vara skit svårt att sova i natta antar jag. Blir tidig uppgång imorgon, måste duscha och skrubba med Descutan svampar över hela kroppen innan vi åker dit.

• Danisen
    BlankaBlanka skrev 2014-10-28 06:12:20 följande:

Stort lycka till idag Danisen. Mina värkar drog igång i går kväll. Avvaktar lite att åka in tills de är 3 på tio minuter. Nu är det ca 1.

Kanskw vi får samma dag hihi tack så jättemycket. Detsamma önskar jag dig. Kram
Svar på tråden Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014