Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014
Jag ringde sjukgymnasten imorse och ska ta mig dit på deras öppna mottagning med TENS-apparaten och få lite instruktioner, i värsta fall hyr jag en av dom om den vi har inte känns ok.
Ska nog börja med hallonbladsteet ikväll. Hur fungerar det? Stimulerar det livmodern för att så småningom sätta igång förlossningen eller hur var det?
Har ni skrivit förlossningsbrev? Jag skrev ut en mall från 1177 som min barnmorska tipsade mig om, kan vara bra att skriva ner lite själv eftersom man kanske inte är så pigg på att prata allt för mycket när det väl är dags sen.
Vill bara ha allt överstökat nu, gillar inte att bara gå och vänta! men jag tror att han blir sen, bf är ju 28/10 men jag tror snarare på runt 4-5 nov eller så.

Jag dricker hallonbladste av denna anledning: www.hallonbladste.se/10-hallonbladste.html
alltså i förberedande syfte inför förlossningen och återhämtning efteråt. Det är oxytocin in de med (kroppens eget lugnande) jag märker att min livmoder tränar sig mer sedan jag började dricka det

Dock har jag köpt min på apotea.se kostade 34kr där