Gravid efter IVF i februari 2014 - BF oktober 2014
Vi ska med på föreläsningar. Första blir på Helsingborgs lasarett på förlossningen den 2 sep. Sen 9 och 16 sep är det hos bm . Ska bli intressant.
Vi ska med på föreläsningar. Första blir på Helsingborgs lasarett på förlossningen den 2 sep. Sen 9 och 16 sep är det hos bm . Ska bli intressant.
Har ni läst på Aftonbladet idag, angående pågående listeria utbrottet i SVERIGE!! Om inte så gå in och läs.
I natt låg jag vaken i 1,5 h lillefisen höll låda ordentligt. Kändes som att jag hade en bläckfisk i magen. Sparkades hej vilt i hela magen haha .
Intressant med föräldrakurs
Vi har ett par veckor kvar innan det är dags, ville gå nu i augusti men dom drar inte igång förrän 12 september.
Tycker det blir jobbigare och jobbigare att sitta längre stunder nu, bara efter ca 15 min värker ryggen
Har du börjat känna av ryggvärk eller foglossning?
Har du också läst att det kan vara bra att undvika att ligga på höger sida? Man kan tydligen strypa syretillförseln! Har gjorts nån studie på det och ssmbandet på foster som dör i magen sent i graviditeten men man blir ju inte upplyst om det! Blir jättenojig då jag ofta ligger på höger sida när jag vaknar!
Snobben: åh va skönt att han har fixerat sig. Våran lille ligger med huvudet nedåt men har ännu inte fixerat sig.
Har börjat få ont i ryggen och i nedre delen av magen. Barnmorskan sa att det beror på foglossning. Får vara glad att jag varit utan det såhär länge. Har också fått kramp i benen och sover mycket sämre...
Lite orolig för förlossningen. Tänk om man blir runt skickad på olika sjukhus eller måste åka ända till Södertälje!
Vilka är era BF datum nu igen. Känns som det närmar sig för oss alla.
Imorgon bitti bär det av till Ullared . Handla lite till bebben, när jag fortfarande kan gå, om än jäkligt svårt för att gå
. Blir även lite presenter och julklappar så det mesta är klart då. Ska bli så kul. Ska även ta med min ena lillasyster som aldrig varit där innan hehe
.
Hur mår du? Fyndade ni nåt på Ullared?
Hej tjejer! Hur mår ni? Nu är det inte långt kvar för oss . Hur lång tid "får" ni gå över tiden där ni bor?
Jag har BF imorrn! :) känner dock ingenting som tyder på att det är på gång. Lite tryck nedåt och ont och så, men inga smärtsamma sammandragningar. Man får gå över två veckor här.
Hur mår du?