• tulpani

Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014

Hej,
    Jag är nyinflyttad i Stockholm Norrort och undrar om det finns några andra föräldralediga i närheten som vill träffas för barnvagnspromenader? Jag väntar även vårt andra barn nu i sommar, så kanske är det någon här som också ska ha barn i sommar? Skrattande

• Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014
  • Bisquit

Ja men precis. Det behövs ju inte så många för att vakta bebisarna, bara någon som säger till om någon vaknar eller är missnöjd.

Jag ska leta reda på en lekplats i morgon. Äntligen alla Det här äckelvarma vädret lugna ner sig lite

Någon som kan eller har ni fått värmeslag vid det här laget?

• Josefin1988

Inga värmeslag än men lilla Theodor har fått röda prickar till och från av värmen men inte besvärats utav det.

Idag ska vi iaf till grönan med den stora och lämna den lilla med min pappa. Blir längsta tiden utan honom idag :-/

• Bisquit

Ok. Vart ligger den? Är inte så hemma i Vallentuna. Hittar till centrum och stationen typ.

• anette85

Den ligger på takpannevägen. Gör ett försök att ladda upp en bild med exakt vart den ligger.
  • Bisquit

Har en champagne ( beige) färgad subaru forester. Samma färg på Emmaljunga barnvagnen, med inslag av grågrönt.

Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014