• tulpani

Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014

Hej,
    Jag är nyinflyttad i Stockholm Norrort och undrar om det finns några andra föräldralediga i närheten som vill träffas för barnvagnspromenader? Jag väntar även vårt andra barn nu i sommar, så kanske är det någon här som också ska ha barn i sommar? Skrattande

• Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014
  • Josefin1988

Va 30 grader idag ;) men det finns säkert nån skuggplats för de minsta. Men onsdag funkar för mig också annars.
    Vet inte heller riktigt vart den lekplatsen ligger med får väl ta hjälp av google :)

• anette85

Onsdag är jag tyvärr upptagen men om ni vill träffas då är det ok, jag kan vara med nästa gång istället. Jag tror dock att det kan vara ungefär lika varmt på onsdag som imorgon, iaf enligt vädret för ormsta. Jag har ingen aning om hur det är med skugga i lekparken här, jag har bara varit i den en gång i början av sommaren. Men om ni vet någon lekpark som har bra med skugga så kan jag fixa bil och ta mig dit bara jag vet om det ikväll.

• Nettan79an

Kan vi inte ses runt 16 tiden imorgon då? Em timme i parken innan middagen, lite svalare då

• anette85

Jag kan en timme före middagen, annars kanske tidigare på förmiddagen kan va ett alternativ, typ 9 eller 9.30. Då bör det ju inte heller va fullt så varmt som mitt på dagen

• Josefin1988

Går och lägger mig nu men kollar imorgon men jag skulle kunna infinna mig vid 9.30/10.00 nånting vid lekparken vid murkelvägen (bällsta)

Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014