• tulpani

Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014

Hej,
    Jag är nyinflyttad i Stockholm Norrort och undrar om det finns några andra föräldralediga i närheten som vill träffas för barnvagnspromenader? Jag väntar även vårt andra barn nu i sommar, så kanske är det någon här som också ska ha barn i sommar? Skrattande

• Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014
  • Josefin1988

Härligt :) kan från lördag och framåt. Gubben börjar jobba på måndag igen också så då är det även slut på små utflykter med familjen.

• anette85

Jag hittar gärna på nåt nästa vecka, kan nog alla dagar utom onsdag. Kan även torsdag och fredag den här veckan. Vecka 30 kan jag inte för då hälsar mina föräldrar på.

• anette85

Jag tycker det känns lite läskigt att bada när jag har båda barnen själv. Jag vill varken att stora ska bada själv eller lämna lilla på stranden själv och han är för liten för att bada i så pass kallt vatten.

• Nettan79an

Men Anette vi kan ju hitta på något annat om du inte vill bada. Komma hit o bada i våran lilla plastpool:) vi åker till landet på mån morgon och hem på ons..så innan el efter det Kan jag ses

• anette85

Plastpool låter kul. :) Jag kan inte i helgen eller nästa onsdag, annars kan jag alla dagar som det ser ut just nu. Det ser ju ut att bli riktigt varmt imorgon och lite svalare på fredag.

Ni får ju självklart åka och bada utan mig om ni vill också. Jag vill inte hindra er från det. :)

• Josefin1988

Om man är tidig vid stranden så får man nog en bra plats nära så man har nära till vattnet och så får vi självklart hjälpas åt :)

Länge sen jag var vid ängsholmsbadet men har för mig att det är bra. Vi har bara varit vid hägernäsbadet på senaste tiden.

Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014