• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-08-16 04:06:29 följande:
    Vad är det som skall svaras på? Känns som om jag missat något. Eller är det den menlösa frågan om omkrets på kuk jag såg häromdagen?
    Knall skrev 2014-08-16 11:39:27 följande:
    Jag hänger inte med för fem öre. . Vad är frågan och varför adresseras den till oss?

Kewin skrev en tråd (som jag inte hittar nu bara för det) om boken han INTE skriver för att han är orolig för att bli stämd pga av plagiat (och jag förklarade extremt noga och utförligt vad som är ett plagiat och vad som inte är plagiat, men det vägrar kewin ta till sig), kewin slängde ut någon replik i den här tråden (hittar inte den heller, i hsatigheten), Brunhilde och DW hade något litet replikskifte på temat, DW's replik gav upprinnelse till den här tråden: www.familjeliv.se/forum/thread/73799518-vad-ar-sextet   och kewin har nu världens hang-up.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

"Om man inte berättat detaljerna från början har man hittat på de i efterhand" - attityden till allt av en viss mdlem här på FL.

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-17 12:38:52 följande:

God morgon sjusovare

Ha en fantastisk dag. Nu kaffe!!

God morgon!

*går ut med en hund*
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-17 13:44:51 följande:

Frukost på MackeD känns så där nyttigt. Får bli råkost och grönsaksjuice hela nästa vecka. Puh!

Är nog inte värre än vissa andras frukostar......

*gick inte ut med någon hund. Hittade inga hundar. och inga människor. EVERYONE'S BEEN KIDNAPPED BY ALIENS!*
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Nya doftljus inköpta! Kluriga de är på amazon när det står "free delivery", och så är det inte det =(.

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-18 16:45:02 följande:

Har nu tömt plånboken och köpt Miss Mustard Seed Paint och Annie Sloan Chalk Paint... Någon kommer gå bananas på sina möbler och prydnadssaker...

Låter kul!
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-18 17:45:38 följande:
    Det tycker jag! Får se vad mannen har att säga. . Höhö!
    Äh, det han inte märker förns i efterhand har han inget ont av Solig
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Alltså.... YC vet hur de ska beskriva sina doftljus...... LÄNGTAR tills jag får dem Solig

Amber Moon - Den förtrollande tjusningen av varm gyllene bärnsten i kvällsbrisen med spännande inslag av patchouli och sandelträ.

Lake Sunset - Njut av en vacker och rofylld solnedgång och känn doften av mysk i skymningen.

WIld Fig - En lyxig njutning ... en läckert rik, fruktig doft av vilda fikon varsamt plockade när de är som bäst.

Ginger Dusk

Den livliga känslan när luften fylls av energi i skymningen och kommer till liv med energigivande kryddor och inslag av söt citrus.

Honey Glow

Skapa en inbjudande, varm och fridfull stämning med mjuk honung, citrongräs och kryddig ingefära

Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!