• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nu har jag klippt ihop första avsnittet med Catlyn Stark. Det var roligt Solig

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Anonym (CatWoman) skrev 2014-08-22 15:57:15 följande:

Vad betyder "dravel"?

Dravel är synonymt med "oväsentligheter", "strunt(prat)", "svammel".

Vi sitter och dravlar i tråden = vi sitter och snackar om allt mellan himmel och jord, stort och smått, viktigt och oviktigt, ingenting är OT.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Anonym (En kille) skrev 2014-08-22 17:03:57 följande:
    Haha, sorry! Jag ska ominstallera min dator (och därmed wipe-a hårddisken).
    Ok, Jag fattar! Det var naturligtvis jag som skrev det, men jag glömde klicka i "skriv inlägg som" (och så mitt nick). Då av någon anledning så postade den som anonym (som, som sagt, jag lånar ut till familjen, därav "en kille"....)

Suck! Blir en rapport i "bugtråden".
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-22 17:50:24 följande:
    Tack! Då är jag med...lite Hoppas du får den torr, annars borde det gå i ungen, risken finns ju alltid att den blir lite hårdare efteråt men går säkert att fixa med lite sköljmedel!
    Aniiee skrev 2014-08-22 17:05:38 följande:

Ok, Jag fattar! Det var naturligtvis jag som skrev det, men jag glömde klicka i "skriv inlägg som" (och så mitt nick). Då av någon anledning så postade den som anonym (som, som sagt, jag lånar ut till familjen, därav "en kille"....)

Suck! Blir en rapport i "bugtråden".

Ja är lite si och så. Det händer ju något iaf när man trycker på saker och även som i detta fallet när man inte trycker!
    Solig

Ominstallationen behövs, jag hade visst 40 000 filer bara på skrivbordet Förvånad
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-22 19:11:34 följande:

Haha...den som spar den har! Seriöst jag är verkligen imponerad av din bedrift...
    Thanks Solig I think.....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-08-22 19:42:51 följande:

Jag har shoppat idag! Och fixat håret! Mina fötter gör ont! Tyck synd om mig!

Och ja, jag använder väldigt många utropstecken för att jag vill det!

Stackars Knall. Onda fötter är inte roligt Gråter
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Jag sitter och svär åt min dator. Skulle ominstallera win7, men inte då. Nu måste jag installera win8 och jag VILL INTE! Men med classic shell får det väl gå an.

I övrigt sitter jag och planerar min vampyr-historia medan jag tittar på Moon Child och Farfromsubtle som spelar Assassin's creed (gamla avsnitt) samtidigt.

Vad gör du själver?

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-08-23 22:50:17 följande:
    Haha...ja man kan ju bara älska datorer...ska tydligen bestå mest av ettor och nollor, här hemma sitter nog mest nollan framför...

Ligger på soffan och klurar lite på om jag verkligen behöver ha glassen i frysboxen...tror den behöver lite värme...jag tycker om min glass!
    Uhu... jag önskar att jag fick använda linux på den här datorn....

Hihi, håller med. Jag har också glass som inte behöver vara i frysen =P
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!