• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

kewin skrev 2014-08-14 22:21:23 följande:

Ja, det kommer aldrig bli att jag blir författare, kommer bara vara en tidsfråga innan jag blir stämd för plagiering. Fast det kanske bara är jag som är sjukligt paranoid, vad vet jag?

Om man hade sprit nu alltså.

Som jag skrev i den andra tråden.....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

YAOI!

his mother.
    ?Papa?, said Ezio. ?It?s mother.?
    ?Of course?, said Giovanni. ?Did you think I would leave her in Firenze??
    Ezio looked confused.
    ?So?, he said after a moment. ?How are we getting down from here??
    Giovanni walked up to the edge of the roof and looked down.
    ?We jump?, he said.
    ?Jump?, cried out Federico. ?Pazzo!?
    ?Have faith, my son?, said Giovanni gently. Then he waved Petruccio over. ?Don?t be scared?, he said. ?And don?t hesitate. You will be fine.?
    Then Giovanni Auditore turned around and leaped of the roof, right down in the bale of hay. The hooded man came up to him and grabbed his arm to help him up. When they were clear of the hay, Giovanni called for Petruccio and waved at him. Petruccio jumped without hesitation, just as his father had told him to. When he did, Federico said:
    ?Oldest or youngest first??
    ?After you?, said Ezio, sweeping his arm at the edge of the roof. ?I always thought you were the crazy one.?
    Federico jumped. Giovanni helped him up. Then, after a moment?s hesitation, Ezio jumped, too. The hooded man grabbed his arm and pulled him up. Ezio fell towards him, unsettled by the impact of falling three stories. Be-sides, he couldn?t be wrong. And he wasn?t. The hooded man let Ezio fall into his arms. Their lips met. So soft was the kiss, Ezio wondered for a moment if it was a kiss at all. But then he grabbed the other around the waist and kissed him deep and hard. The adrenaline and excitement drained away and all that was left was weariness and longing.
    ?Leo?, he whispered.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-14 23:35:48 följande:
    Ja, jag tror att det är det enda som hjälper just nu.

Teckna på. Du kan alltid hävda att det är naiv konst efteråt
    =P Mer yaoi!

(är nog bara rolig om man har lite koll på anime)

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-14 23:35:48 följande:
    Ja, jag tror att det är det enda som hjälper just nu.

Teckna på. Du kan alltid hävda att det är naiv konst efteråt
    Naiv konst.... =P

Här är det mesta jag åstadkommit någonsin:

I'm baaaaaaad...... Gråter
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-15 00:18:53 följande:
    Och det viktigaste av allt, laga mat!

Måste hålla mig vaken en och en halv timme till så bring it on!
    Ja, det kan jag också!

Jag har precis just nu satt en gigantisk bit högrev i ugnen, så de små hjälplösa pojkarna har nått att mata ungarna med imorgon.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Om du har tråkigt kan jag berätta lite om alla mina yaoipojkar. Inte för att det är så intressant, men det är nåt att göra.....

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-15 00:35:16 följande:
    Gjorde en balja bolognese innan, så de små liven inte svälter ihjäl.
    Mums!
    Brunhilde skrev 2014-08-15 00:36:18 följande:
    Ja, jag väntar på att tvätten ska bli klar.
    Ok!

*öppnar dokumentet "Everything I've EVER written...."*
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Tar 2 i taget, kanske....

Par nr 1:
    Alexander Gabriels + Kevin Reesi
    Den här storyn utspelar sig 10 000 år in i framtiden. Alex är musiker, Kevin är lärare. Musik i den här verkligheten är bara ljud, inga ord, tills Alex hittar musik från vår tid (upp till 2300, när all kultur (musik, böcker, film osv) samlades in, digitaliserades och gömdes). Alex och Kevins förhållande är aningens skakigt pga att Alex är som unga superstjärnor är, slarviga och älskar att festa.

Par nr 2:
    Faynriel i Korit + Kailan
    (Det här är fanfiction där jag hittat på Faynriel och Kailan, alla runt omkring fanns redan)
    Faynriel växer upp med skräckhistorier om Aura's Peak, templet dit aurenfaie-barn skickas om deras magi är svårhanterlig. Ända till sena tonåren skyddas han av sin tvillingbror Seregil, som i stort KAN hantera Faynriel och hans magi. Men Seregil luras att begå ett brott och skickas i exil. Deras familj har inte mycket till val annat än att skicka Faynriel till "the peak". Väl där märker han snart att skräckhistorierna inte ens i närheten beskriver de hemskheter som pågår i templet. Faynriel får Kailan till "tjänare", den enda som inte gör honom illa, och snart har de format en stark kärlek, talimenios-bandet, som inte kan brytas av någon annan.

Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!