• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Längtar till onsdag.. Lugn och ro på Spa med mannen..

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-07-21 20:41:52 följande:

Spa låter mysigt. Det är sånt där som jag bara unnar mig hemma.

Samma här annars.. Detta är min födelsedagspresent!
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-07-21 20:52:12 följande:

Grattis!

Haha! Jag fyller I februari och fick den då! Var lite otydlig! F'låt!
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-07-21 21:17:31 följande:

Än sen! Födelsedagspresent som födelsedagspresent! Säger jag grattis åt att du fick alla dagar på året. 

Haha! Tack!

Har redan bestämt mig för att ockupera en av deras badtunnor. ..
  • Knall

Drog i dörrkanten på torktumlaren med skuldran.. Det gör förbannat ont kan jag meddela... Flera timmar efteråt... I förrgår drog jag i fönsterbrädet med armen..

Jag tror jag ska ligga still i sängen i morgon.. You know.. In case I stab myself with a knife.. looking at it....

• Knall
    Schna skrev 2014-07-22 09:07:22 följande:

Gissa vem som ställde klockan på 7 bara för att kunna njuta av dagen lite mer?

Mvh,

Galen

Min karl?

Mvh,

Honsomnästandogienhjärtattackochdärefternästanströpgubbfan....
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-07-22 10:19:47 följande:

Låt mig gissa...... Ehhhhh en galning??

Jag ställde min på 09 för att få mer av dagen ( = mer tid att sitta på trappan i skuggan och njuta av att känns mig levande innan värmen slår ut mig senare )

Låter härligt! Kör samma lika här.. kaffe på altantrappan, se katten inspektera ägorna, småprata med gubben och bara vara...
  • Knall
    Schna skrev 2014-07-22 10:32:41 följande:

Detta gäller givetvis bara när jag frivilligt beslutar mig för att vakna tidigt nästa morgon och frivilligt ställer klockan på kvällen för att frivilligt vakna på morgonen och frivilligt gå upp. Åh, det verkar som ni har likadan väckarklocka som jag.

Han glömde av att han har semester.. tack för den Einstein..! Tur att han är rätt go ändå...

Vi har en väckarklocka som skriker på tyska... Den kommer inom en snar framtid försvinna mystiskt.. *evil laughter*
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-07-22 10:41:57 följande:

Rätt likt här då. Fast jag gillar tystnaden som min "kärring" bidrar med. Katterna har spatserat området och lyser nu med sin frånvaro, Nicke är i buren och mini ser på tv. Det enda som förstör min illusion av frid är alla bilat som kör på 45:an. Men joo skugga och kaffe det är bra skit!!!

Vi njuter av det stilla lugn som råder innan alla traktens ungar börjar tjoa och tjimma överallt....

Katten har ju varit innekatt hela sitt liv och först nu börjat gå ut.. Det funkar fint.. bara hon låter bli skatorna.. hon har inte rätta jakttekniken eller kroppshydda till att kunna få tag på dem. Och så är hon.. Eh. . Ganska klantig, för att uttrycka det snällt...
  • Knall
    taquine skrev 2014-07-22 10:49:45 följande:
    Men åh!! Så fin!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!