• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-07-16 23:35:29 följande:

Svårt när det blir sådär, blir lite ont cirkel också då och då. Nä svårt. Jag har ju velat skjuta mig själv hela dagen, köpa ett par vandrande pinnar packa en rygga och bara gå. Det går ju nu inte. Äntligen sover hon ju, men jag vet att hon kommer vakna arg och gapig inatt av växtvärken Tycker så synd om henne. Min lillebror var precis likadan i samma ålder vaknade och sparkade med benen och kunde inte riktigt förklara hur det kändes bara att benen ville sparka typ.

Stackarn... Värme och massage ska funka. Typ varma vet kunde runt benen..

Just nu vet han om att han bör ligga lågt och inte tjafsa.. Han och en kompis blev påkomna med att snatta igår morse..

Han har skämts som en hund sedan dess. Kompisens föräldrar hade suttit hela dagen och påtalat hur fel det var, hur de förstör för sig själva och andra osv.

När mannen hämtade honom så var det inte så mycket mer att säga utom att vi var besvikna, inga fler kompisar denna vecka och nästa samt inget lördagsgodis.

Var antagligen något jäkla infall av dem.. spännande osv samtidigt som de "hetsade" varandra.

Var varsin chokladkaka och smågodis som de tagit, de blev inte påkomna av de butiksanställda utan det var kompisens föräldrar som anade ugglor i mossen...

Han var väldigt lugn igårkväll och man såg att han fortfarande skämdes.. Ungar!

Dottern är en magnet för andra barn.. helt plötsligt hade vi 15-talet ungar i olika åldrar i trädgården som tjoade och tjimmade... Mer än hälften av dem har vi inte sett innan.. ett sådant liv! Kul hade de i alla fall..

Bara vi vuxna som blev trötta i öronen efter ett tag..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Knall skrev 2014-07-17 07:32:40 följande:

Stackarn... Värme och massage ska funka. Typ varma vet kunde runt benen..

Just nu vet han om att han bör ligga lågt och inte tjafsa.. Han och en kompis blev påkomna med att snatta igår morse..

Han har skämts som en hund sedan dess. Kompisens föräldrar hade suttit hela dagen och påtalat hur fel det var, hur de förstör för sig själva och andra osv.

När mannen hämtade honom så var det inte så mycket mer att säga utom att vi var besvikna, inga fler kompisar denna vecka och nästa samt inget lördagsgodis.

Var antagligen något jäkla infall av dem.. spännande osv samtidigt som de "hetsade" varandra.

Var varsin chokladkaka och smågodis som de tagit, de blev inte påkomna av de butiksanställda utan det var kompisens föräldrar som anade ugglor i mossen...

Han var väldigt lugn igårkväll och man såg att han fortfarande skämdes.. Ungar!

Dottern är en magnet för andra barn.. helt plötsligt hade vi 15-talet ungar i olika åldrar i trädgården som tjoade och tjimmade... Mer än hälften av dem har vi inte sett innan.. ett sådant liv! Kul hade de i alla fall..

Bara vi vuxna som blev trötta i öronen efter ett tag..

*VETEKUDDAR! !!!!
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-07-17 12:02:27 följande:

Skall se om jag kan hitta vetekuddar. Annars får jag väl köpa vete och sy som passar just hennes ben. Tycker så synd om henne. Samtidigt är jag så sanslöst sliten just nu, som i trasig. Då slutar jag fungera, minnet blir het fucked up och jag får inte ihop något alls direkt. Noll energi finns liksom inget extra mer än att försöka hålla oss levande för dagen typ. Riktigt tråkigt. Hade så gärna haft mer energi nu och cyklat och badat, traskat i skogen. Men när dessa saker vips känns som STORA och besvärliga så är det ingen ide.

Oj vad jobbigt med grabben. Hoppas verkligen de lärt sig en läxa och vad bra att den andra killens föräldrar kände på sig något ändå. Förstår om han håller sig lam ett tag. Åkte fast för snatteri en gång jag med fast jag var 13, stal en kaninsele på Ica fast vi inte ens hade en kanin, skulle bara kolla om de funkade. Kompisen däremot la massa godis i min gympaväska. Vi blev stoppade utanför butiken och fick gå med in igen och när jag såg allt jävla godis så flippade jag. Dessutom kom jag inte hem för min mamma var på sjukhuset med min syster och väktaren vägrade släppa mig för mormor inte kunde mina fyra sista i person nr. Till slut fick jag tag på min moster som hittade min gamla patientbricka och då blev jag släppt. Missade sista bussen hem också så jag fick släpa min tunga jävla väska 3 km. Var en väldigt bra dag eller inte. Så arg på min kompis. Mamma ringde på kvällen jag berättade och sa även att kontrollanten kommer ringa för att prata med henne. Mamma släpade dessutom dit mig för att be om ursäkt till ägaren vilket jag gjorde. Kompis blev portad ett år från butiken, inte jag eftersom ägaren tyckte jag hade stake som kom tillbaka och bad om ursäkt. Men jag höll mig säkert borta ett tag ändå. Slapp anmälan till soc också vilket kompisen fick och fick gå på mycket samtal där. Så jag är glad att mamma tvingade mig att gå dit personligen. Hejja mamma.

Haft en Röv morgon här. Som vanligt explosiv unge som dessutom sovit i min säng efter att hon vaknade inatt av växtvärken då. Sen har hon lyckats glömma stänga sopskåpet så chockerande nog har ju hunden såklart grävt i påsen där de låg ett gammalt kötten, luktar mumma not!!!

Så sanera kök från sopor innan morgon kaffet jippie NÄ. Men nu sitter jag iaf på trappan med kaffe och försöker samla hjärnan. Har möte kl 15 något jag inte känner för alls men måste gå på. Och då är det såklart perfekt väder för att klippa gräset just nu. Moln men inte regn. Jäkla öde hahaha

Usch.. Det låter slitsamt och frustrerande.. Känner igen det där med minnet.. för min del krävs inte mycket för att det ska köra ihop sig, har så höga stressnivåer och så många "måsten" i huvudet att kroppen stänger ner.. är mest trött och energilös känner jag.. så kommer ett uns av ork och då ska jag göra alla "måsten" på en gång då de skapar en undermedveten stress hos mig..

Är inte allt tipp-topp, fixat och fint så är jag en dålig människa... Får för mig att allt måste vara perfekt för att barnen och mannen ska må bra.. vilket är bullshit, jag vet..

Som idag.. syrran ska komma på besök, alltså måste allt vara städat och fint.. jag mår fysiskt dåligt om det skulle vara rörigt..

Tur att mannen jobbar och barnen är på fritids.

Hade grabbarna varit hos oss när detta hände så hade vi skjutsat bort dem till affären där de fått erkänna för personalen och be om ursäkt.. Hade det blivit en polisanmälan så hade de fått ta det.

Händer det igen så är det "no pardon". De måste lära sig.

Själv har jag aldrig snattat.. tanken har funnits, men jag var alltid (och är) för feg.. Får ju dåligt samvete om jag glömt att betala för en plastpåse!

Denna morgon har inte varit så lyckad heller. . Vaknade tidigt, men somnade om igen.. tittar på allt som måste göras, men kommer inte igång!

Är just nu irriterad för att jag inte hittar min hårsnodd! Och så vill jag ha upp en lampa.. som jag inte klarar själv då den är i gjutjärn och mer än halva min längd.. har ju ändå ingen takkrok att hänga den i som klarar tyngden, men det irriterar mig att jag inte fått upp den än! (Köpte den på antikaffär i lördags)..

Men jag vill ha upp den för att "visa" min syster att jag har ordning! (Hur sjukt är inte detta???)

Din mamma verkar vara en toppenfina! Och du med! Du klarar mycket mer än många andra, du måste bara se det själv!

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-07-18 21:19:14 följande:

Utekväll i min stad betyder ett otal diskussioner med utställare med Pussy riots och serietecknare. Intressant men kanske inte vad jag förväntat mig...

Utekväll här innebär att hänga på altanen med en kopp kaffe, tända ljus och lyssna på ungarna i trädgården.. Inte helt fel.. är för trött för att festa..

Veckan som kommer är det årsdag, spa, klippning och styling samt bröllop som gäller..
  • Knall
    taquine skrev 2014-07-18 21:26:05 följande:

Trevlig helg

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-07-18 21:48:18 följande:

Men nu är du 30+ och har hittat vad du vill ha, jag är 40+ och känner mig fortfarande lost. Det är inte så att jag blir mer attraktiv med åren och jag känner att livet rinner förbi. Jag vill definitivt inte ha fler barn, jag vill bara känna mig levande igen. Det tog mig till att jag var 40 år innan jag faktiskt insåg att jag var vacker. Det var lite för sent...

Inte ens det, men jag har haft min beskärda del av törnar.. Just nu är det bra, men det kan ändras.. jag hoppas inte det, men realisten (pessimisten?) Vet att det kommer komma en lite djupare dal någon gång och då får jag veta om allt är starkt nog.

Jag är inte riktigt 100 än på vad jag vill få ut av livet.. Jag försöker att det som det kommer, men det är svårt. Dåtid och nutid kolliderar ibland och gör mig förvirrad, har inte riktigt landat och hittat mig själv än.. men jag försöker.

Jag vet inte om jag tycker att jag är vacker, jag har fins drag, ok.. men vacker? Snygg? Ingen aning.. dagsformen avgör ofta och mesta av tiden försöker jag mest hålls mig vid ytan..

Kanske en gammal klyscha men, lev livet.. låt inte livet leva med dig... 30, 40, 50, 60 är bara siffror. . Varje siffra har sin charm och för varje år kommer nya erfarenheter..

*Flummig*?
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-07-18 23:01:54 följande:

Jag vet att du har haft din share, och mer kommer nog. Det handlar nog om att du valt rätt just nu. Vad morgondagen väljer vet vi inte. Ta till vara det du har...

Jag försöker... Men livet är ju inte precis över för din del? Du kanske är 40+, men du är vacker, smart, rolig och en bra människa.. Varför skulle inte du kunna göra det du vill, som du vill, när du vill?
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-07-18 23:08:12 följande:

Nu har kiss-människan hittat till min inbox också  Jag som bara svarat i EN av "hennes" trådar för typ ett år sedan.....

Ah! Den fick jag i inboxen häromveckan.. geeez. ..
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-07-18 23:23:41 följande:

Hon kanske skulle vända sig till ett fetisch-forum istället.... Eller åtminstone hålla sig i Sex-delen på FL.....

Man kan ju tycka det.. men det är väl inte lika spännande att skriva om 30-talet kvinnor som går och kissar tillsammans i en gränd till någon som har liknande fetisch?
  • Knall

Är någon snäll och kokar kaffe till mig? Ni får gärna baka scones också.. koka marmelad och servera mig i sängen.... men kaffe först!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!