Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Eargasm!
Metallica - Nothing Else Matters [Official Music ?:
Eargasm!
Metallica - Nothing Else Matters [Official Music ?:
Låter underbart tycker jag. Jag håller på att välja böcker till mitt nästa matprojekt. Sa jag att jag är tokig i att laga mat?
BTW, upptäkte att mina yankee candles är för evigt försvunna. Nu måste jag slösa 300 kr på nya ljus Det gör ont i plånboken.
Spöregnar utanför, sitter på altanen och njuter.. en maskin tvätt igång och strax ska jag pyssla lite med ommålning av en vägghylla, prydnadskrona och ljusstakar..
Världens bästa man har hittat en gammal vedspis i cremefärgad emalj som vi ska ha i vårt orangeri sedan!
Lillemans godnattvisa
Nämen vart har du vart idag där det regnat?
Slåss med mygg och knott? Funderar lite löst på att rensa ogräs, men hur identifierar man det? Senast jag frågade fick jag det glada svaret "Du tar bara bort det som inte ska vara där" Det är då jag får en släng av sådan där "Aschbergers" eller vare heter då'rå och undrar hur i hela friden jag ska veta det.
Inte en droppe regn idag.
Jag gick på känn... Mycket möjligt att jag endast har ogräs kvar i rabatterna. Kunde dock konstatera att jag är den enda i närheten som har en egen djungel! *stolt*
Microfiberdukar lätt fuktade med vatten funkar bäst till att rengöra whiteboardtavlor. Och allt annat hårt material för den delen. Med vänlig hälsning, Experten.