Sex och dravel tråden, hämningslöst!
HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:31:52 följande:
Kom på att jag har mjölkpulver. Men de blir nog makaroner istället eller så skiter jag i allt tror jag. Kalla köttbullar går ju också att äta haha
Klart de kan ha fel, som fan också. De bestämde ju att jag var bipolär vartannat år och det varvades med adhd. Supergreat verkligen. Har aldrig mått så uselt som jag gjorde när jag fick medicin för bipolaritet. Usch alltså. Sa åt dom att om ni inte kan bevisa att jag är en fara för andra eller mig själv så sväljer jag inte en enda jävla kapsel till. Levde i en grå bubbla inget berörde mig. Är hellre upp å ner som en jojjo varje dag än att må sådär.
Nu blir det väl nån adhd medicin gissar jag. Och jag är helt säker på att de fungerar 100 gånger bättre!
Eh... jobbigt..... Jag har inte riktigt så jobbigt. Min läkare sa till mig att: Ja, du kommer ju tappa hår. Och så kommer du sluta menstruera, men det kanske är ett plus, hehe..... (Gubben är över 70 och lite....... ja..... gubbsjuk....)
Sitter här med kanontjokt hår ner till midjan och mens för 8e gången sen jul...... Man får ta det onda med det goda....