• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:31:52 följande:
    Kom på att jag har mjölkpulver. Men de blir nog makaroner istället eller så skiter jag i allt tror jag.

Kalla köttbullar går ju också att äta haha

Klart de kan ha fel, som fan också. De bestämde ju att jag var bipolär vartannat år och det varvades med adhd. Supergreat verkligen. Har aldrig mått så uselt som jag gjorde när jag fick medicin för bipolaritet. Usch alltså. Sa åt dom att om ni inte kan bevisa att jag är en fara för andra eller mig själv så sväljer jag inte en enda jävla kapsel till. Levde i en grå bubbla inget berörde mig. Är hellre upp å ner som en jojjo varje dag än att må sådär.

Nu blir det väl nån adhd medicin gissar jag. Och jag är helt säker på att de fungerar 100 gånger bättre!
    =P Inte lätt att bestämma sig.

Eh... jobbigt..... Jag har inte riktigt så jobbigt. Min läkare sa till mig att: Ja, du kommer ju tappa hår. Och så kommer du sluta menstruera, men det kanske är ett plus, hehe..... (Gubben är över 70 och lite....... ja..... gubbsjuk....)

Sitter här med kanontjokt hår ner till midjan och mens för 8e gången sen jul...... Man får ta det onda med det goda....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:42:30 följande:
    Bara tryck in whatever i munnen på henne smile2.gif
    Jaded skrev 2014-05-19 22:45:28 följande:
    Ja precis, vad som trycks in är i detta skede av underordnad betydelse känner jag Drömmer
    Ok!

Någon sa någon gång att jag är lite av en sucker för vackra bilder med god mat på.... Någon hade rätt....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-19 22:50:20 följande:

Hahaha!
  • Aniiee

Nu blev jag sugen på kitkat....

Blir att ringa en vän......
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:58:05 följande:
    Men jisses. Vad är det för medicin?? Jag tänker cancer så fort folk snackar om att tappa håret.

Mens e gött att slippa. Min P piller gör att jag slipper den men nu har jag bestämt mig för att leva utan P piller. Fast om en månad eller två så kommer jag garanterat ångra den tanken. Jag HATAR att ha mens och jag har PMD from hell. Men tänker testa ändå just denna gången kanske det fungerat jättebra smile2.gif eehhh
    Det tänker du alldeles rätt i =/

Jag skulle gärna slippa mens. Det är urtrist, hur tänkte naturen där? Vi sätter det ur spel och klonar oss istället. 
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:59:48 följande:
    Åh dreglar fy vad gött!!!! Mumsar på after eight jag.

Nu tv-soffan.
    After eight är gott.

Se något bra på TV. Jag ska.... se Light.....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 23:05:52 följande:
    Kloning låter prima skinka!!

Blä för cancer. Vad trist smile4.gif Är du på bättringsvägen eller hur ser det ut för dig?

Ingen jävla aning hur moder natura tänkte där. I vår släkt får man dessutom mens tidigt och den försvinner fan inte fören efter 50 nån gång. *suck*
    Ja, kloning kör vi på! I tankar, så ingen behöver vara gravid!

Det vet vi inte än. Vi får ta det som det kommer. Jag tänker inte dö än på några år i alla fall =P Det har jag bestämt.
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 23:07:41 följande:
    Light???

Jadå de är gott. Men iaf jag fixar inte att vräka i mig det. Egentligen är jag sugen på mörk choklad med chili i. Hehe

Blir scrubs måste skratta lite känner jag.
    Scrubs kan ju vara kul ibland =P

Light:

• Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 23:02:29 följande:
    Oj finns det så många smile3.gif

Jag har bara ätit den vanliga och den vita med yoghurt överdrag tror jag eller om det är i den. Nå skit samma. Goda är dom!
    Finns i Japan. Kitkat är vansinnigt poppis i japan. Men inte i Sverige, på FL, för alla ska bara bojkotta nestlé hela tiden..... min tråd om Kitkat höll på att bli hi-jackad för nåt år sen......
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-19 23:46:49 följande:
    Fast om jag minns rätt var det ganska mysigt att vara gravid. Det största problemet jag hade var att jag var konstant hungrig. Lyckades bli utslängd från en buffé för att jag åt för mycket smile2.gif  
    Men aj då! När jag var gravid sista gången åt jag bara satsumas. Inget annat dög.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-20 00:16:03 följande:
    Har inte varit det så ofta, men satsumas i nio månader och endast satsumas låter inte riktigt som en varierad kosthållning Obestämd
    Inte jag heller. Det är klart att jag åt annat också, jag överdrev lite. Men det var satsumas jag var sugen på. Dock slutade den graviditeten efter 23 veckor =( Första och enda gången jag faktiskt ville vara gravid innan jag blev det....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!