• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-19 20:14:19 följande:
    Inte just nu iaf. Funderar på om jag ska göra heta laxburgare med dilltsatsiki imorgon. Aldrig gjort förut, men det lät gott.
    Laxburgare är gott =)
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

ÄR det någon som har någon idé om vad jag ska svamla om på min youtubekanal imorgon? Jag behöver lite inspiration....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-05-19 21:35:42 följande:

Nej, men skicka länken till mig!
    =) Det får jag göra.... idag ska jag svamla mat....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 21:47:31 följande:
    Åh ge mig mat!!!!!!

Får det vara en blodig biff?

(Alla veganer får hålla för ögonen när kocken är igång....)
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:06:19 följande:
    Åh det fungerar absolut. I like it a bit raw!!

Fan hungrig. Skulle köpt mjölk och bröd förut men rain from hell dök up och jag bara vägrade. Är sååå sugen på en köttbullemacka men har inget mjukt bröd förutom en rätt stor baguette i frysen. *snyft*
    Scones? Baka lite..... Tar bara en kvart, tjugo minuter.
  • Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-19 22:06:23 följande:
    GaaaaaaaaaaaaahhhhhhhSkrikandes
    Sowwy.....

Du kan få lite frukt istället.

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-05-19 22:12:49 följande:
    Blev riktigt glad idag. Någon kallade mig "Lilla pervo" äntligen någon som ser mig från min rätta sida Hjärta
    Hur som helst är det en jäkligt fin komplimang.

Jag klär i kräftrött. Absolut!
    Dert är väl trevligt med komplimanger. Jag fick en idag av 5-åringen: "Du ser ut som du ska trilla ur sängen snart."
  • Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-19 22:16:17 följande:
    Nejnejnejjjjjj, ge mig KÖTT. *sitter två cm från skärmen*
    Frukt? herregud smile3.gif

Jag förstår precis här. Händer är grejen. Drömmer

Ok, ok., ok!

Äsch, hittade ingen mer bild. Vill du ha sushi eller tårta eller chokladpraliner eller nåt kan jag ställa upp, dock.....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-05-19 22:16:33 följande:
    Var det där men mjölken då. Tror att det kanske precis räcker till morgonkaffet.

Och jag har hjärnskrynklarmöte 08:30 imorgon så ja kan inte bara lämna barn på skolan och fly hem och dricka kaffe sen. Måste ha mitt kaffe annars går det där mötet absolut åt helvete. Störigt nog att jag skall dit så tidigt. Men eftersom det gäller mig själv och ämnet är eventuella mediciner osv så känns det lite smått viktigt att gå dit. Hade velat börja medicinera så fort det bara går om jag ändå skall sättas på det. Nå morgondagen får utvisa.
    Äh, mjölk är överskattat. Ta vatten i sconesdegen, det går lika bra.....

Hjärnskrynkare =P

Läkare av diverse slag är jobbiga....Särskillt när de har fel. Min läkare hade jättefel, störigt nog....
  • Aniiee
    Jaded skrev 2014-05-19 22:31:37 följande:
    Märker att du inte känner mig. *gapar* Drömmer

Jag gör samma fast med Big bang just nu. Vet inte vad problemet är men är inte sugen på Klaus riktigt än smile3.gif

Nej, jag kan väl inte hålla reda på hela FLs matvanor Solig

Ville du ha en chokladpralin eller?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!