Aniiee skrev 2015-02-19 13:03:31 följande:
Nej, jag menar att man inte ska köpa första versionen........ Vänta ett halvår-ett år så de har hunnit jobba ur några buggar och dessutom sänkt priset....
Jo, men det är lite så det är, den har varit ute på marknaden ett tag, 6-8 månader kanske, och den har fått grymt schyssta recensioner i diverse tester, känns som ett riktigt bra köp. Så långt är jag skitnöjd, och den gör sig så helvetes bra på min nyinköpte tv-bänk, som har 3 glasskivor, och med en riktig
Surroundanläggning, med trådlös sub
och löstagbara trådlösa diskanter, två av dom alltså, så tror jag det blir kanon.
Du verkar ju vara rent jävlig på att veta vad som är schysste grejer och inte, jag har inte alls den kunskap och koll som du har,
Aniiee, och jag gissar att trådlöst när det kommer till högtalare är bannlyst hos dig, men men, jag hyr för tillfället nedervåningen i en för jäfla trevlig kåk, med andra hyresgäster ovanpå, så jag kan i vilket fall inte kräma på ohejdat.
Denna soundbar, en Philips HTL9100, den lär räcka till för mina beskedliga behov, och även här är det helt okej recensioner.
Det är över en månad sen jag köpte grejset....jag har monterat ihop tv-bänken, alla grejer är på plats. Så nu, skall det bara kopplas in, men, jag väntar på att bredbandet skall kopplas det också....och visst är det ett alldeles korrekt beslut att vänta med all jävla mög med uppkoppling av teve mot router (bredband), sak samma med surfplattan (köpte Samsungs riktiga värsting med, 10,5 tum, med Super AMOLED-pekskärm, å allt det där skall helst fungera, alltså även dator, mobil, och ip-telefoni. Och gärna Samtidigt. Har 30 Mbit bredband. Torde räcka till. Måste bara tillägga: Jag trodde inte det gick att få så bra bild på en surfplatta, jag är impregnerad på riktigt.
"I listan över de 137 testade surfplattorna tar Samsung Galaxy Tab S tronen som bästa surfplatta 2014. Både 8 tums och 10 tums varianten av Samsungs surfplatta får plats överst på prispallen."
Känns bra onekligen
Nåväl,Aniiee, resonerar jag rätt ??? Eller resonerar jag rätt ??? Jag litar, seriöst, på din bedömning, du verkar veta vad du snackar om...
Kram //Anton.
Och ha nu en för jävla skön fredagskväll.
Kort inlägg här, men jag lovar bättra mig. Oneliners är ett aber.
Typ.