Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Binary skrev 2015-02-17 19:40:46 följande:
    Men Anton.... Finns det inte nog med skit i datorerna idag ändå ???

Nej, sätt fruntimret på   ett ordentligt rack   som varvar upp istället
    Jag håller med dig, Binary. Definitivt. Nu har jag att schysst antivirus. Men iaf !!!

OCH....jag skall DEFINITIVT sätta damen på ett sånt däringa "rack...som varvar upp, jag har ingen aning om vad det är för nåt. Men dylika "problem" brukar lösa sig med tiden.....

Jag har nåt annat hon kan få sätta sig på ifall jag inte hittar nåt "rack". 

Ha en skön dag.Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Knall skrev 2015-02-17 22:42:06 följande:
    Mannen har spanat in en 55" Samsung Curved tv..
    Jag ser sedlar få vingar här.... smile9.gif
    Fuck alltså. Jag köpte en vanlig Samsung 55:a, en av deras bättre. Och den var fanimej dyr så det räckte. Och, tom försäljaren på Elgiganten tyckte att det var för tidigt att skaffa en curved version, du kan tydligen inte utnyttja dess fulla potential ännu. Liite bortkastade pengar, knall. Kanske. Kolla FÖR HELVETE upp saken ordentligt. Annars ryker din sparesa all värdens väg. Till en "onödig" teve.

Lite så.

Tror jag.

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Aniiee skrev 2015-02-18 16:43:39 följande:
    Man ska aldrig köpa 1st edit av någonting. Smältande PS4or, någon?
    Menar du, Aniiee, att jag borde köpt 2, helst 4 st, Samsung 55:or ???

Jag skall isf kolla under dagen om dom har några kvar, skall ändå in till byn lite senare. 

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Aniiee skrev 2015-02-19 13:03:31 följande:
    Nej, jag menar att man inte ska köpa första versionen........ Vänta ett halvår-ett år så de har hunnit jobba ur några buggar och dessutom sänkt priset....
    Jo, men det är lite så det är, den har varit ute på marknaden ett tag, 6-8 månader kanske, och den har fått grymt schyssta  recensioner i diverse tester, känns som ett riktigt bra köp. Så långt är jag skitnöjd, och den gör sig så helvetes bra på min nyinköpte tv-bänk, som har 3 glasskivor, och med en riktig Surroundanläggning, med trådlös sub och löstagbara trådlösa diskanter, två av dom alltså, så tror jag det blir kanon. 

Du verkar ju vara rent jävlig på att veta vad som är schysste grejer och inte, jag har inte alls den kunskap och koll som du har, Aniiee, och jag gissar att trådlöst när det kommer till högtalare är bannlyst hos dig, men men, jag hyr för tillfället nedervåningen i en för jäfla trevlig kåk, med andra hyresgäster ovanpå, så jag kan i vilket fall inte kräma på ohejdat.

Denna soundbar, en Philips HTL9100, den lär räcka till för mina beskedliga behov, och även här är det helt okej recensioner.

Det är över en månad sen jag köpte grejset....jag har monterat ihop tv-bänken, alla grejer är på plats. Så nu, skall det bara kopplas in, men, jag väntar på att bredbandet skall kopplas det också....och visst är det ett alldeles korrekt beslut att vänta med all jävla mög med uppkoppling av teve mot router (bredband), sak samma med surfplattan (köpte Samsungs riktiga värsting med, 10,5 tum, med Super AMOLED-pekskärm, å allt det där skall helst fungera, alltså även dator, mobil, och ip-telefoni. Och gärna Samtidigt. Har 30 Mbit bredband. Torde räcka till. Måste bara tillägga: Jag trodde inte det gick att få så bra bild på en surfplatta, jag är impregnerad på riktigt.

"I listan över de 137 testade surfplattorna tar Samsung Galaxy Tab S tronen som bästa surfplatta 2014. Både 8 tums och 10 tums varianten av Samsungs surfplatta får plats överst på prispallen." 

Känns bra onekligenshiny.gif 

Nåväl,Aniiee, resonerar jag rätt ???  Eller resonerar jag rätt ???  Jag litar, seriöst, på din bedömning, du verkar veta vad du snackar om...

Kram  //Anton.

Och ha nu en för jävla skön fredagskväll.

Kort inlägg här, men jag lovar bättra mig. Oneliners är ett aber. 

Typ.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-01 21:54:02 följande:
    Inte nu. Jag är trött.

Jag har huvudvärk.
    Grattis,SigneGlad Det torde tyda på att du inte har röv i båda ändar. Och här skulle jag kunna lägga till en mening, en väldigt väl formulerad mening. Men det ger jag fan i. Jag tänker vara snäll, och vänlig, och väl uppfostrad. Jag går OCH LÄGGER MIG ISTÄLLET.

God Natt.

Med vänlig hälsning. //Anton. Sergeant av Guds Nåde.
  • Anton Chigurh

The word good has many meanings.
    For example, if a man were to shoot his grandmother at a range of eight hundred yards, I should definitely call him a good shot, but not necessarily a good man.

Typ....så. Ja.

Kram.

Eller nåt.

• Anton Chigurh
    Pillare skrev 2015-03-13 08:11:38 följande:
    Allt bra, Anton? :-/
    Jupp, jag mår toppen. Det gör däremot inte min mormor. Må hon vila i frid. Hon var en underbar människa...Hjärta
  • Anton Chigurh
    Fjäril Vingad skrev 2015-03-13 08:48:51 följande:
    Beklagar sorgen, Anton. {#emotions_dlg.flower}
    Det är lugnt, FV, det är över 32 år sen....

Men hon var en underbar mormor. Den bästa.
  • Anton Chigurh
    Fjäril Vingad skrev 2015-03-13 08:48:51 följande:
    Beklagar sorgen, Anton. {#emotions_dlg.flower}
    Men tack...DU är en underbar människa, FVHjärta
  • Anton Chigurh
    Fjäril Vingad skrev 2015-03-13 08:54:54 följande:
    Ibland spelar tiden ingen roll när man sörjer, har jag märkt. Min pappa dog för 7 år sedan och ibland känns det som att det var igår och det riktigt hugger till i bröstet av saknad.

Fast jag är på ett sätt "glad" över att han slapp leva med denna soppa som mitt avhopp orsakade. Jag var pappas flicka, han hade aldrig pallat att inte få ha kontakt med mig.
    Jag saknar henne, men jag sörjer inte, och, jag vill passa på å tillägga att jag inte sköt henne....{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!