Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-14 23:14:00 följande:
    Nämen, Anton! Hej, och välkommen Solig

Jag tänkte på dig härom dan.... nu har jag glömt varför....
    Det hade garanterat med sex och/eller onani, och, tillfredsställelse att göra. 

Kan ha varit en M1A2 Abrams inblandad, fan vet. 

Det sistnämnda är nog mest troligt. Nu överlappar dom iofs varann, dom här alternativen. Så ja.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Aniiee skrev 2014-09-15 00:05:14 följande:
    Feel free!

Personligen tycker jag att motorfordon är det osexigaste som finns, så det lär inte funka på mig.
    Fair enough, Aniiee !!!

En stridsvagn räknas inte som ett motorfordon, egentligen, trots att den har en motor. Gotlandsfärjan HSC Gotlandia II har också en, fel, den har flera, närmare bestämt 7 stycken motorer, ungefär 50000 hästkräfter, men det är ingen motorfärja.Det är en Gotlandsfärja. Japp.

Stridsfordon....är den rätta beteckningen. Och en M1A2 är en sexig fan. Inte i närheten av min Dam.Hjärta Men.....sexig. På ett sätt som bara vissa begriper. Detta inte sagt med någon som helst sarkasm, Aniiee, lovar,Glad det är kort å gott kalla fakta.  

Låtom oss inte fördjupa oss i detta, iofs jävligt intressanta, ämne, utan låt oss med osedvanligt stor glädje se an julen som nalkas med stormsteg.

Ack denna så härliga julen. All julmat, sylta, rödbetssallad....you name it, å så all skönsång på varenda förbannade galleria i hela förbannade riket. Jag längtar....
                                                                                                .sleigh.gif

• Anton Chigurh
    Knall skrev 2014-09-16 12:26:33 följande:

Migrän
    ...

Jävla sätt att börja en dag.. börjar känna mig mänsklig igen, men känner mig helt slut.. 3;e gången på 5 dagar..
    Och naturligtvis ska gud och alla jävla börja ringa när attacken är som värst! Det riktigt skar in i skallen.. blä!!

Och så har jag fått ett myggbett på foten!!!! smile4.gif

*Intar mitt kaffe och skål med fil*
    Har aldrig haft migrän, tack å lov, men jag misstänker att det är ett straff för det där förbannade äpplet, kvinnor har migrän betydligt oftare än män. Jag tycker synd om dig, Knall, seriöst.

Ett tips från coachen här : Du skulle kunna klappa till stortån - en av dom - med en stor jävla slägga, så glömmer du för en stund att du ont i kålroten, jag tror tom att du förtränger att du har ett kliande myggbett. För en stund.

Må så gott du kan.cuddle.gif

Kram //Anton
  • Anton Chigurh
    Anonym (Signe) skrev 2014-10-25 12:40:52 följande:
    Imorgon går sommartiden över. Då ska man ställa in trädgårdsmöblerna och ställa in klockan. Bara så ni vet. Jag har förresten alltid undrat var alla de där timmarna tagit vägen som vi har blivit fråntagna under sommartiden. Kan man plocka ut dem någonstans vid behov när man har ont om tid?

Vem är ansvarig?
    Någon annan.

Alltid någon annan !!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Signe) skrev 2014-10-25 15:07:57 följande:
    Du har så rätt! På måndag är det jag som börjar ta ansvar för min egen tid och börjar plocka ut alla mina timmar som någon, vem fasen det än är, har hållit innestående under sommartiden.

Tack!
    Så lite så....Glad
  • Anton Chigurh
    Aniiee skrev 2014-11-04 01:12:47 följande:
    Ja, det är ju lite långt....
    I alla fall om hon tänker cykla dit.
  • Anton Chigurh
    taquine skrev 2014-12-30 20:32:24 följande:
    Mitt nyårslöfte är att bli snäll igen, ser  ju själv vilka otrevliga inlägg jag gör ibland ,

det är inte mitt riktiga jag. ..

December var ingen rolig månad    så vi hoppas på bättre tider nästa år smile5.gif
    När jag säger, eller skriver, min ärliga och uppriktiga mening om folk....läs diverse rövhål, så kan en del ha vissa problem med att tugga i sig det jag skriver, eller säger, och det är då fan inte mitt problem att folk får ont i röven av min uppriktighet, men det är definitivt mitt riktiga jag

Jag skulle aldrig få för mig att skylla på andra människor, eller omständigheter, för hur jag beter mig mot folk, taquine. Att skylla ett skitaktigt beteende på "andra"....det luktar....röv.

Nyårsafton i morrn, taquine, ha ett gott nytt år. Och det menar jag. Tro det eller ej.

Kram //Anton

(För att vara 50+ ser jag hyfsad ut i kroppen, håller du inte med mig !!! ).

• Anton Chigurh
    Brunhilde skrev 2014-12-31 00:21:59 följande:
    Är det inte en väldigt god idé att sköta sina personliga vendettor via pm?!
    Det är det säkert, men inget jag anser mig behöva ta någon hänsyn till. För övrigt pågår ingen personlig vendetta, och dessutom skriver jag vad jag vill. Var fan jag vill. Inget du behöver bekymra dig om, hilde.....
  • Anton Chigurh
    taquine skrev 2014-12-31 09:35:30 följande:
    Jösses, ja jag förstår vissa tycker jag ska bo här...

Men önskar alla ett riktigt GOTT NYTTSkål
    ....menar du verkligen det !!!
  • Anton Chigurh
    taquine skrev 2014-12-31 17:39:36 följande:

Så här såg Min Anders ut förut när det började smälla;) 
    Nej dags att göra sig redo... Vem vet jag

kanske blir så snygg att jag passar i bekräftelsetrådarna ,

allt gott och ta hand om er
    Mmm....!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!