HäckHäxan skrev 2014-03-22 00:29:02 följande:
Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag.
Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså
Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå
fan jag är en usel människa. *blä*
Du är en vacker kvinna,
Häckis,
jävligt vacker,
det kan ingen ta ifrån dig, och jag vet att du inte låter någon ens försöka ta det ifrån dig. Att du må ha nåt kilo extra proviant med dig, det är inget du skall bry dig ett skit om,
du ÄR en för jävla grann kvinna, du vet det, och jag vet. Men om du nu känner dig obekväm med att vistas i badkläder bland annat folk så ger du helt enkelt fan i att ta badkläder på dig, du säger som det är "
jag känner inte för att bada idag" det får dina bekanta tugga i sig, kort och gott....och mycket enkelt,
skulle din dotter, ve och fasa, råka ut för något under tiden hon är i vattnet så kommer du hoppa i plurret med kläderna på och det kommer liksom inte spela någon roll i
det fallet, om du förstår....
Du är en
riktigt underbar kvinna,
Häckis, ett kalas med din dotter är inget du skall ängslas för, du skall se fram emot en trevlig samvaro i goda vänners lag. Och det kan du göra,
därför att du och din dotter förtjänar det...
Kram...
stor kram
.