Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-06-22 00:06:27 följande:
    Är det bara jag som fortfarande är så korkad att jag klickar på dina länkar Birger?
    Klickade vidare på Asian och nu kommer jag vara rädd hela kvällen Spöke
    Jaha, så det var du nyfiken på. Den jag länkade till får nog ändå ses som ganska harmlös. Det var mest för Ernst Hugo och Primitiv Mans skull som jag länkade den där videon. Och HäckHäxan när hon kommer tillbaka med sin rumpa.
  • lille Birger
    Aniiee skrev 2014-06-22 12:48:25 följande:
    Värst vad livat ni hade det i natt......
    För nallens del var det inte livat, han sov som en stock.

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-06-24 16:59:17 följande:

SUCK på människor.... Särskilt här på FL.... Vissa skulle gå och dra nåt gammalt över sig.....

Tur att nallen är en brunbjörn.Nalle Han behöver inte ta åt sig.
  • lille Birger

Jag hörde på radio att man kan äta jordgubbstårta på IKEA. Eller så var det på något annat företag.

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-06-26 16:18:27 följande:
    Man behöver nog dock råna en bank om man ska ha råd med hela IKEA =P

Bah! Vad ska man med det till? Går ju ändå inte att äta....
    Ok. Vilken typ av tårta tycker du om?  Nallen är väldigt förtjust i björnbär. Björnbärstårta.

• lille Birger
    Knall skrev 2014-06-26 16:27:16 följande:

Ääääh! Springnota? smile9.gif Flasha tuttarna och löpa fort som fan? smile9.gifsmile2.gif
    Då tror jag mer på att dra ned byxorna och visa rumpan, det paralyserar publiken mer och köper dig därmed några sekunder att avlägsna dig.

• lille Birger
    PrimitivMan skrev 2014-06-26 20:58:44 följande:
    Det var en osedvanligt nätt rumpa för vara dina bilder
    Det handlar mycket om hur bred den är i förhållande till midjan. Jag tycker att hon har en tydlig timglasfigur.

• lille Birger
    Brunhilde skrev 2014-06-26 23:42:28 följande:

Så Birger, allt handlar egentligen om din version av det gyllene snittet?

Ja, men får jag välja mellan en supersmal midja och normalbred rumpa och en normalbred midja, med väldigt bred rumpa väljer jag ändå det sistnämnda, trots att de har samma proportioner.
    ErnstHugo skrev 2014-06-27 01:11:35 följande:
    Birger, gillar du big-bigger.tumblr.com ?
    Det var en del snygga tjejer där, men jag tycker att roundrears.tumblr.com/archive är bättre eftersom det är lite större fokus på rumpan där. De har även en blandning av proffesionella plus size modeller och vanliga kvinnor som bara vill visa rumpan.

• lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-06-27 01:21:02 följande:
    Men vad har jag sagt till dig om att visa min rumpa på nätet. Skärpning annars kommer jag kidnappa nalle så han får sova bakom min bak hädanefter!
    Då skickar jag med nallen mobiltelefon med kamera så han kan förse mig med nya bilder

P.S  Tack för rumpan!

• lille Birger
    PrimitivMan skrev 2014-06-27 21:03:10 följande:
    Är det inte lite väl mycket dravel i relation till mängden sex i den här tråden ? smile1.gif

Där har du sex.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!