-
Tur att du hade grusväg iaf, det kunde varit värre än så:HäckHäxan skrev 2014-05-05 12:47:02 följande:Hahaha härligt. Blev av med skorna på en fest en gång. Var måttligt roande att gå hem i strumpor på en grusväg. skönt talet gick bra iaf.
-
Knall, du skulle kunna lyxa till det en aning med att vara naken på underkroppen förutom ett par högklackade stövlar när du gör dessa sysslorna. Se dock till först att det inte kan finnas lekande barn i närheten som kan bli kränkta.Knall skrev 2014-05-10 11:42:56 följande:Mitt luxuösa liv fortsätter.. Efter att ha rensat avlopp så ska jag nu klippa gräsmattan.. Halleluluja!
-
Där kan du iaf vara lite mer avklädd på underkroppen. Om du inte duschar med baddräkt dvs.Knall skrev 2014-05-10 20:27:04 följande:
Jag har även gjort 3 st rabarberpajer..
Nu ska jag dock hoppa in i duschen och bli av med allt gräs, rabarberkladd och mjöl...
Skickar strax på fb! -
Slänger in en gymbild:
Man kanske skulle ta och träna lite idag. -
Vilka signaler sänder det att en kille plötsligt drar ned jeansen och börjar suga på kvinnans ena skinka:HäckHäxan skrev 2014-05-14 21:59:38 följande:
De smälter passionerat samman. Sensuella kyssar, båda inbjudande till varandras intima värme.
Hennes kropp flyttar sig instinktivt närmare hans. Hans händer börjar utforska
... så gör även hennes tankar:
"Lämnade jag tillbaka boken till Biblioteket idag?"
"Hur kom katten in hit?" "Bäst att kolla om diskmaskinen är klar."
Utan återbud är den ende inbjudne gästen plötsligt bortglömd.
De fem vanligaste problemen när det gäller relationer, sex och ADHD
1. Relationsproblem
Män kommunicerar för att de vill ha sex. Kvinnor har sex för att de vill kommunicera.
OK, det är en väldig generalisering, men det pekar ändå på några fundamentala skillnader mellan könen.
Poängen är att finns det svårigheter med kommunikation i din relation, är chansen att det blir sexuella problem ganska stor. Man kan vända på det också; finns det problem med sexlivet så finns det troligen kommunikationsproblem också.
?
-
Min nalle hittade en lakritssnippa i sin tablettask i helgen:Knall skrev 2014-05-18 19:53:14 följande:Är det bara jag som slavat i trädgården i helgen medan ni andra bara roat er här?
Han var jätteförvånad.
Kan vi stämma godisföretaget nu? -
-
Jaded skrev 2014-05-25 21:02:44 följande:
Bra initiativ, Birger!
Den här kvinnan svankar väldigt mycket med ländryggen.
-
Kan du länka till något av dina klipp?Aniiee skrev 2014-05-26 19:02:25 följande:Done and done!
Jag ska sluta ha musik från disneyfilmer och/eller från artister födda väster om Indien i mina youtubeklipp.... =/ Jäkla.... content ID...... Men, men, nu ligger videon där, i alla fall....
Jag har bara laddat upp ett klipp med min nalle på youtube.
Då hade jag musiken till filmen King Kong med i videon. -
Har du tips på något spel som skulle kunna passa min nalle? Eftersom han bara är 3 år gammal får det inte vara för läskigt eller avancerat.Aniiee skrev 2014-05-26 23:10:10 följande:Han är så söt din nalle =)
Kan jag väl.... hur många?
Jag spelar
">Mass Effect Citadel (del 1-5 av...... ett par till som ska upp....Jag hade inte ännu fått ordning på min mic, så det låter illa ibland, fick ordning på det i typ del 4 eller så)
Aniiee Rants
"> Introduction (har inte fått ordning på ljudläget i bakggrundsmusiken, så den kan vara lite högljudd)
Aniiee Rants
">Thursday p1 (jag svamlar spel, samma ljudproblem som i intro)
Aniiee Rants
">Monday p1 (jag svamlar mat, jag tror jag fått ordning på ljudet nu =P)
Det går förmodligen inte att titta genom appen på grund av bakgrundsmusiken, som fått "3d party content ID" på sig..... fast bara två av de.... 6? låtarna i varje klipp. Två i varje klipp också, skumt nog.