Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-06-13 17:03:23 följande:

Jepp!! Har inte varit helt själv en hel helg på snart ett år.. Är helt underbart att gå runt och plocka i lugn och ro, lyssna på musik, se vilken film jag vill och bre ut mig i dubbelsängen.... smile2.gif
    Rent teoretiskt behöver du inte ens klä på dig efter att du har duschat.
  • lille Birger

Aniiee, har du spelat något skojigt datorspel i helgen?

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-06-15 18:59:37 följande:
    Så, tillbaka. 

Birger!

Jag har bara spelat WoW och Mass Effect lite i helgen. Jag håller på att samla på mig alla trailers och minatankar om E3 som var i veckan, som jag ska göra youtube-video om. Nästan heltidsjobb, detta =P Men nu har jag massor med spel i kommer-snart-kalendern.
    Oj Förvånad det verkar vara hetsigt att hinna med alla spelen. Är du med i ett sånt där gille också när du spelar wow?
  • lille Birger

När min bror spelade WoW hade han det inte lätt. När han kom hem från jobbet hade han typ 20 minuter på sig att äta, sen springa till datorn och raida, eller vad det nu var de gjorde, till klockan 12 på natten. Sen direkt från datorn till sängen varje vardag. Plus att de spelade jättemycket på Söndagen också.

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-06-15 22:54:30 följande:
    Någon som behöver en ordbok än? Solig
    Nallen förstod inte nånting av det du skrev. Han sitter som ett frågetecken och kliar sig i huvudet.
  • lille Birger
    Equilibriums nya album har ju också kommit.

Nallen verkar vara ganska yr i huvudet efter att ha headbangat hela förmiddagen.

• lille Birger

Min nalle vill vara med i TV4:s gladiatorerna. När vi har tittat på programmet tillsammans har nallen suttit och skrytit om att han minsann hade gjort bättre ifrån sig än utmanarna i många av grenarna.

Själv tror jag att nallen är lite naiv. Han förstår nog inte hur svårt det faktiskt är.

En smäll från den största manliga gladiatorn hade räckt för att både knocka nallen medvetslös och skicka iväg honom en bra bit ut i publiken. Han hade flugit iväg som en vante. När nallen vaknat upp en timme senare i famnen på en snäll tant vars son fångat nallen när han kom flygandes och som lagt honom i framstupa sidoläge skulle de redan ha hittat en ersättare till honom och tävlingen hade varit slut för nallens del.
  • lille Birger

Jag spelade warhammer på midsommarafton. Inte på datorn utan irl.

• lille Birger
    Aniiee skrev 2014-06-21 20:09:33 följande:
    Coolt. Var ett tag sedan en annan gjorde....
    Var ni bara tjejgänget som spelade då, eller var det killar med och spelade också?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!