Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Du får vänta lite med betyget tills jag fått in fler svar. Väldigt nyfiken på hur andra skulle svarat.
Du får vänta lite med betyget tills jag fått in fler svar. Väldigt nyfiken på hur andra skulle svarat.
Brunhilde - Tack för återkopplingen!
Jag skulle vilja säga att ungefär 70% av alla jag träffar som inte känner mig beter sig så här, i olika utsträckning. Nya kollegor tisslar med gamla innan de kommer och pratar med mig, till exempel. Senast i fredags var det en ny sköterska som högg tag i min flickvän och frågade om jag var efterbliven. Senare stod samma sköterska hos sina kollegor och klagade på att patienten i rum 123 inte kunde ha kommit förbi 5-årsåldern. Spelade TV-spel under pågående behandling gjorde ju människan också. Ska de aldrig växa upp nuförtiden?
Jo, tack, jag växteupp för länge sen....
Men gud.. *dregel*
Blir galen av att inte kunna sova. De senaste dagarnas insomna har berott på ena sidan av käken. Har fått en spark/slag över käkleden på ena sidan (märkte inget förrns jag tog ut tandskydden) och det värker så fort jag gapar, tuggar eller gäspar. Den känns egentligen dislocerad vid egentligen alla rörelser.
Kanske borde gå och kolla upp det, men vart vänder man sig? I de flesta fall om det beror på spänningar eller tandagnisslan är det tandläkaren som kollar det, men om det är en smäll kan det ju vara vad som helst som möblerats om i käken...
Åh lala! Snygga pumpor du har bruden!
Ni har uppriktigt sagt ett väldigt intressant men jag k
..an inte fokusera förrän jag knipit inlägg 16900.
Grattis!