• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-11-18 14:53:59 följande:

Det vet du nog bättre än jag

Åhå. Då bedömer jag att du är alldeles perfekt galen
  • Schna
    Knall skrev 2014-11-18 15:54:18 följande:

Meeeen en gång? Bara för att få tillfredsställelsen att ge igen?

Sätt igång Rammstein på högsta volym med högtalarna riktade mot hennes lägenhet..?

Du har faktiskt en poäng där
  • Schna
    Smecker skrev 2014-11-18 16:47:40 följande:

Kan jag få det skriftligt?

Självfallet. Vid behov ingår även hemleverans.
  • Schna
    Smecker skrev 2014-11-18 17:45:52 följande:

Ja tack. Men förvarna budet om att det kan bli lite smutsigt.

Hon undrar om du vill köpa en dammsugare? 15% rabatt bara för dig.
  • Schna
    Smecker skrev 2014-11-18 18:16:46 följande:
    *host*
    Det är nog säkrast om jag levererar den personligen.. Drömmer
  • Schna

Tänkte bara meddela att jag måste djuuupfokusera på mina studier här någon vecka framöver eller så. Eftersom min karaktär är sådär så stänger jag helt sonika av mitt konto medan jag gör detta

Take care, bye bye then.

• Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-19 16:28:43 följande:
    Plugga på och kom snart tillbaka!
    LaChica skrev 2014-11-19 16:36:15 följande:
    Lycka till med pluggandet och kom tillbaka snart
    Det gick jävligt snabbt kan jag sägaDrömmer Efter 4 timmars klarvakenhet under natten som följde så gav jag upp. Jag får helt enkelt se till att ha disciplin på vardagarna

• Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-21 15:42:15 följande:

Know the feeling...!

Du fixar det där, på något sätt.

Disciplinen eller sömnen?

Jag har sömnisar att hämta ut på apoteket, men jag är för trött för att åka dit Disciplinen är det värre med, det tåget gick nog i lågstadiet, men jag pysslar med något väldigt roligt så det löser sig ändå.
    Brunhilde skrev 2014-11-21 15:32:23 följande:

Disciplin är överskattat, du får helt enkelt vara lite mer kreativ istället

Åh, ja. Hade jag inte varit kreativ hade det varit ute med mig för längesen..
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-22 11:51:36 följande:

Hah, allt!

Sömn är överskattat. Typ... Säger jag som sover som en kratta och vägrar ta sömntabletterna läkaren skrev ut...

Ja, så är det här med. Är väldigt restriktiv med dylika preparat, lite väl mycket kanske. Fick propavan utskrivet i somras och provade en tablett och blev zombie. Man skulle kunna säga att jag sov på den en vecka.. Fördelen med den är tydligen att den inte är beroendeframkallande, vilket jag förstår till fullo efter min upplevelse där. Nu fick jag en insomningstablett istället men den är tydligen beroendeframkallande, så jag drar lite på det. Om jag sover med min bättre hälft o dyl så hamnar jag i djup medvetslöshet 8 timmar per dygn och efter en vecka är jag i fas igen. Mycket skonsam metod! Jag tror att jag kan leva rätt länge på den.

Jag är ju rätt övertygad om vad som orsakar sömnsvårigheterna och jag får hela tiden för mig den här befängda idén om att det är bättre att ändra dessa än att trycka i mig preparat, men sen gör jag ju inte direkt något åt dessa. Såatte.. Ja.
  • Schna
    Smecker skrev 2014-11-22 12:07:02 följande:

Jag har en perfekt lösning på dina sömnproblem

Som sagt
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!