• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-07-20 23:14:30 följande:

Varför kan jag inte klistra in bilder!!

Du sitter på mobilen?
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee

Jag lade just in min 1000:e film på min watchlist! SoligFörvånad Usch vad många filmer jag har att se.....

Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-20 23:35:02 följande:
    Men!! Det BORDE gå!!!
    Det har klagats i långt över ett år att det inte funkar..... FL är trögfattade. Jag får god lust att ta över driften ibland....
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-20 23:50:05 följande:
    Please do!!!!!!
    Tror inte de låter mig göra det. Tyvärr alltså.
  • Aniiee

Nu har jag 1100 filmer på min watchlist Förvånad Film nr 1100 blev Willy Wonka and the chocolate factory (den gamla från 70-talet alltså....)

• Aniiee
    ulfsas skrev 2014-07-21 00:08:20 följande:
    Aldrig sova eller skaffa dig ett parallellt liv....á 90 min så har du ca 62 dygns oavbrutet tittande framför dig. Du lär få fyrkantiga ögon.Cool
    Tror du får lägga till ett antal dygn, de flesta av mina filmer är längre än 90 minuter =P

Tur att jag dels redan sett de flesta, dels brukar "titta" på film när jag gör annat (till exempel spelar tv-spel, läser, lagar mat....)

Men jag tänkte i alla fall utmana FL att titta på film med mig =P Inte för att jag tror att så många hakar på, men ändå.
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-21 00:15:28 följande:
    Exakt så tänkte jag också när jag läste hans inlägg, men han är i själva verket on topic. Vi har verkligen totalt övergivit ett av de ämnen tråden i grunden är till för att diskutera och inte blir det bättre av att jag klistrar in en bild på en bred halvnaken kvinnorumpa. eller? Obestämd
    Nja, det var inte så mycket topic jag kände att han var fel ute i, mer att det lät som ett svar till någon i hans egna tråd. Alltså som ett svar i ett pågående "samtal".
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-21 00:15:28 följande:
    Exakt så tänkte jag också när jag läste hans inlägg, men han är i själva verket on topic. Vi har verkligen totalt övergivit ett av de ämnen tråden i grunden är till för att diskutera och inte blir det bättre av att jag klistrar in en bild på en bred halvnaken kvinnorumpa. eller? Obestämd
    BTW, du klistrar in en halvnaken kvinnorumpa, så klistrar jag in en bild på en halvnaken mansöverkropp. Deal?
  • Aniiee
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!