• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Gotlänning skrev 2014-07-19 02:34:52 följande:

Fläskfilé...

Det är gott Solig

Jag får sova lite på saken, helt enkelt....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-19 03:00:22 följande:
    Tick - tack, tick - tack. Min mormor hade en riktigt moraklocka, var alltid helt knäckt när vi sov över där, låg och lyssnade på klockan som lät högre och högre. Trauma! Skrikandes
    Aniiee skrev 2014-07-19 02:33:30 följande:

Ok, ni får lägga era röster, här... vilket hade ni valt?

Röding med en liten gravlaxsallad, smörsås och dillslungad nypotatis (G)
    eller
    Örtmarinerad fläskfilé, ärtskottspuré, timjansås och potatisbakelse.
    eller
    Skaldjursfärserad rödtunga, räkor, gurka, granatäpple, smörad skaldjurssky och krispig potatiskrokett
    eller
    Helstekt oxfilé med basilikakräm, rödvinssky och ugnsrostad potatis (G)

Fan, att jäntan ska fråga mig det här NU...... Hjälp mig välja!

Kött! Oxfilen.. mm, när ska jag komma?

Vi har ALLTID haft ett riktigt gökur! Som tick-tack, tick-tack dygnet runt. och en gång i halvtimmen slog det också.... Tyst

Kött! Oxfilé är väl gott. Dyrt, men gott. Du får allt boka din kryssning själv! Och betala får du också......
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-19 10:26:43 följande:
    Röding!!!!! Mvh Motvalls..
    Det är väl bra om någon är motvalls.

Det bidde rödtunga.....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-19 15:52:51 följande:
    Det är ingen tävling. Jag har haft min cancer. (hoppas jag att den och jag har ett avslutat förhållande) Nej, allt är inte vad du gör det till. Du lever enligt devisen 2du är din lyckas smed" och det stämmer så länge allt går som beräknat.

Just idag och några dagar framöver kommer jag tycka extremt synd om mig. Sedan gör jag som vanligt, tar mig i kragen och kliver i min bobcat och kör framåt.
    Vet du, det tycker jag låter sunt. Bryt ihop och kom igen, liksom....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee

Skriver yaoi, skriver yaoi, skriver yaoi.....

• Aniiee
    taquine skrev 2014-07-19 20:18:51 följande:
    Gissa Skål
    Säkert stupfull vid det här laget. Fast på ett bra sätt Solig
  • Aniiee
    taquine skrev 2014-07-19 21:02:22 följande:
    Nej du , ska mycket till innan jag blir full , lite salongsberusad på sin höjd..
    Äh, nu är du trist {#emotions_dlg.djavulsk}

*äter en till napp och en till chokladbit, något vin blir det inte*
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-19 21:21:43 följande:

Och lyssna på Yohio?
    Nä Kräks Sorry, han är inte ens särskilt vacker..... han behöver en lektion från Hisa..... Musiken kan jag vara utan, vet inte ens vad han gör för musikm. Jag Jupiter och Versaille och Gazette och Golden Bomber och Larc och Gackt. 
  • Aniiee

*går och dreglar lite över Ruki....*

• Aniiee
    Monte skrev 2014-07-19 21:47:11 följande:

Är det verkligen bara jag som inte fattar nåt av alla Japan-referenser? Hu....

Det är nog inte bara du....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!