• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2014-07-18 21:26:05 följande:

Trevlig helg
    Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-18 22:44:52 följande:
    Du får det att låta så lätt. Det finns tusen och miljoner som inte är så lätt. Kom och lev i mina byxor ett tag så ser du...
    Mmm.... jag tar din åldersnoja, så får du min cancer..... fair trade....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-18 23:04:21 följande:
    When you put it like that darling...
    Det finns alltid någon som har det värre.....
  • Aniiee

Nu har kiss-människan hittat till min inbox också Tungan ute Jag som bara svarat i EN av "hennes" trådar för typ ett år sedan.....

• Aniiee
    Knall skrev 2014-07-18 23:17:27 följande:
    Ah! Den fick jag i inboxen häromveckan.. geeez. ..
    Hon kanske skulle vända sig till ett fetisch-forum istället.... Eller åtminstone hålla sig i Sex-delen på FL.....
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-18 23:34:48 följande:
    Man kan ju tycka det.. men det är väl inte lika spännande att skriva om 30-talet kvinnor som går och kissar tillsammans i en gränd till någon som har liknande fetisch?
    Äh, vad vet jag. Jag skriver ju bara yaoi. Yaoi är ju uppskattat att dela med sig av till andra yaoiälskare..... både av den som skriver och de som läser Solig
  • Aniiee

Alltså, ursäkta heldum fråga, va, men hur jävla lång är Lee Pace egentligen? Det är ju nästan lite löjligt..... Eller bara trickfilmat..... Hugget som stucket.

*nördar mig med The Hobbit*

• Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-19 00:11:34 följande:
    Aniiee skrev 2014-07-18 23:07:23 följande:
    Det finns alltid någon som har det värre.....

Först, beklagar att du har cancer.

Men anser att det där är fel, vi måste alla få ha rätt att må dåligt och ventilera våra problem. Ens egna bekymmer eller mående varken känns eller blir mindre för att man få höra att andra lider mer. Förståelse is the keyword.
    Äh, jag har cancer. Sånt händer.

Och jag anser att du har rätt. Jag är den första på det här forumet som säger att alla har rätt att klaga på sina egna omständigtheter.  Vilket jag anser mig ha bevisat för länge sen i och med den här tråden:

www.familjeliv.se/forum/thread/69314906-folk-vill-ju-bara-mastra-varann-i-den-har-forumdelen

Se mitt inlägg som mitt sätt att ventilera min egna jobbiga fredag.
  • Aniiee

BTW, mitt inlägg nr 2 du citerade var mitt sätt att säga: Visst, jag har cancer, men det finns de som har det värre än mig. 

• Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-07-19 00:27:37 följande:

God afton

Fler som helt enkelt inte vill sova under sommarnätter?

God afton, kära mask.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!