• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Fia) skrev 2014-07-21 03:45:42 följande:
    Inte sett den förut så nix!
    Aniiee skrev 2014-07-21 03:24:24 följande:
    Alla kan inte gilla allt =P Jag tycker att Cruise som Lestat är tre miljoner gånger bättre än Townsend som lestat, till exempel. Jag var inte så besviken på IWTV (knappt alls, faktiskt) som på QotD...... QotD har bara en bra sak: Forsaken.
    Alltså jag blev så väldigt väldigt besviken att jag gav upp att se några fler filmer i den serien, nästan så jag gav upp läsa mer också (man får vara lite så överdramatisk som tonåring!). Har inget emot Cruise i sig, i rätt sorts film. Inte i den sortens film, inte i den rollen. Och jag gillade verkligen Lestat pfft. 
    Ogillade dock hela filmen.
    Tror jag sett QotD vid något senare tillfälle lite sådär halv fokuserat, men den är ju mest bara rätt b-film och lågbudget (i jämförelse då). Sådana blir ju sällan bra. Det gjorde mig dock inte så mycket då jag inte längre var investerad i serien. 

Åh förresten apropå diskrepens mellan bokserie och tv-serie/film och The Vampire Diaries. Får nog ge en mindre varning för bokserien den är baserad på. Den är något helt annat och var knepig nog för jag inte ens i ljudbokform skulle komma igenom den. Det blev plötslgt mer intressant att diska i tystnad än att lyssna på den. 
    Blev aldrig någon serie. Om det var länge sen du såg interview så tycker jag att du ska se om den. Cruise som Lestat är Anne Rice-approved Solig Hon var visst jäkligt skeptisk först. Och det är lustligt det där, du har inget emot Cruise annars. Enligt mig är Lestat den ENDA rollen Cruise lyckats med. Cruise kan bara spela sig själv. Och Lestat.  Queen of the damed kan du skippa. De har bara tagit titeln och karaktärernas namn.....

Vampire diaries har jag inte läst heller. Har nog ingen lust..... 

Nej, man kanske skulle ta och titta på mina favoritvampyrer: Alucard,  Kaname och Abel..... Fast kanske inte samtidigt....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Anonym (Fia) skrev 2014-07-21 04:08:35 följande:
    Serie, alltså bokserien menade jag. 
    Nej usch, han känns så uppenbart.... fjantig i den rollen

Men får nog ta att kika på lite TVD igen och sitta och flina fånigt och titta på Ian som om jag fortfarande vore tonåring :P

eller i lite yngre och mer påklätt format
    Och jag menade att det inte blev fler filmer baserade på serien (de hade några planerade.

Skyller på klockan att jag skriver som en kratta.....

BTW, jag har ytterligare två favoritvampyrer.... Under (Dålig bild, tyvärr, hittade bara den i hastigheten) och en..... under mitt nick =P

Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee

Jag har ont i huvudet så jag tror jag kommer krevera. Botemedel?

• Aniiee
    taquine skrev 2014-07-21 20:18:40 följande:
    Jag kommer med treo och kärlekHjärta
    Naw Solig Låter toppen.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-21 20:29:08 följande:

Längtar till onsdag.. Lugn och ro på Spa med mannen..

Spa låter mysigt. Det är sånt där som jag bara unnar mig hemma.
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-21 20:48:49 följande:
    Samma här annars.. Detta är min födelsedagspresent!
    Solig Grattis!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-21 21:03:35 följande:
    Haha! Jag fyller I februari och fick den då! Var lite otydlig! F'låt!
    Än sen! Födelsedagspresent som födelsedagspresent! Säger jag grattis åt att du fick alla dagar på året. Solig
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-21 21:34:19 följande:

Vill ha åska nuuuuu! Sån jäkla huvudvärk.

Då är vi två.....
  • Aniiee
    ulfsas skrev 2014-07-21 21:52:40 följande:
    Blir nog ingen åska ikväll. Från Sumpanhållet ser det ut att klarna upp. Hur är det i de södra delarna då?
    Tunt, rosalila molntäcke vars kant slutar någonstans över Segeltorp.... 
  • Aniiee

BTW, jag hatar min läkare.....

"Jag har gått upp så mycket i vikt", says I.
    "Ja, och du skulle behöva gå upp 10 kg till", says he.

I-landsproblem......

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!