Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2014-04-06 19:58:59 följande:
    Eller så är det precis vad det är
    Nä det kan det aldrig vara och det kommer det aldrig bli. Måndag bör och skall avskys! Nå om man nu inte råkar vara ledig på just måndagar, då får man faktiskt älska dom Det är okej!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    D W skrev 2014-04-06 20:01:17 följande:
    I så fall lär du ju se den senast i maj

Inte omöjligt.
    Åhh *ler lyckligt*
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-06 19:28:36 följande:
    Dagens; What!!!!!???

Det knackar på dörren, jag som håller på att röja i köket är närmast.
    Öppnar.
    Utanför står en kille typ 16-17 år..

-Tja! Är din lillbrorsa inne?
    - Eh? Va?
    - Ja, *bonussonens namn* är han inne?
    - Du menar min son...
    -*Tystnad*

Nog för att jag fått höra att jag ser ung ut (är ju inte lastgammal precis), men att misstas för att vara en 12- årings syster?
    Särskilt som håret är i en knut på skallen, iklädd svart linne och svarta, knälånga träningsbyxor och genomförkyld.. Tänk er 7 svåra år och 8 bedrövelser...
    hahahaha kanske just därför du var klädd så som han antog det. Jag var tydligen mamma till mina småsyskon när jag var 14 och fick beröm för mina väluppfostrade barn För två år sen var jag lillasyster till mina yngre syskon och en annan gång var jag elev på högstadiet när jag själv skulle jobba där som vikarie och det kom en lärare och burdust gick på mig och förklarade att elever inte hade i lärarrummet att göra före kl 08 och absolut inte den vägen jag kom in utan skulle knacka på dörren i korridoren. Mina gamla lärare såg när karln gick på mig och jag såg dem le, väntade tills han var klar och frågade om det var ok att jag ställde min lunch i kylen eftersom jag skulle jobba där idag
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 20:06:15 följande:

Fast det är långt dit *sparkar lite i gruset*
    Fast notera SENAST, du kan lika gärna få den imorgon
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-06 20:15:07 följande:
    Åh hejsan bara vilket firande det blev igår. Jag var full, fick hångla och även ligga Skål
    Åhh wunderbart!!!

Med nån känd eller hittade du en alldeles ny stjärna? Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 20:11:52 följande:
    DW är väldigt vacker, om det är hans anlete vi diskuterar här. Jag bara vet det inom mig.
    Känner mig helt säker på att du har sjukt jävla RÄTT!!!!!!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 20:11:52 följande:
    DW är väldigt vacker, om det är hans anlete vi diskuterar här. Jag bara vet det inom mig.
    På tal om det så finns det en del andra jag bara bestämt är vackra Någon gång hoppas jag att jag får reda på om jag har fel eller rätt. Några mer eller mindre älskar jag redan oavsett hur fan de ser ut, så sköna jävla personligheter att det finns inte Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 20:21:33 följande:
    Nu blir du ju tvungen att berätta mer. Tungan ute

Ja det kan jag lova att jag har. Jag bara känner det. Drömmer

Nää går ju inte, han florerar ju i tråden now and then  Skäms Skäms Cool *gömmer mig bakom solbrillorna helt kallt*. tror visserligen jag nämnt det till honom innan för hundra år sen i nån annan tråd... Men nej mina läppar är förseglade. Har dessutom bestämt att han är grym på att hångla också. hahaha lustigt vad man "bestämmer" om folk eller jag gör i vart fall. Så ja en speciell, men finns såklart andra också och ytterligare andra vet jag ju hur de ser ut numer, Go facebook  Fast å andra sidan så bestämmer ju folk här inne att jag är en manslukerska och lättfotad som fan för jämnan så de kanske går på ett ut.

Måste bara berätta att jag flera gånger blivit kontaktad på klubb6 av folk från FL så kan de gå när man har sin röv på två ställen samtidigt hö hö. Lite stillöst dock att de skrivit i min GB och inte skickat mail, för mig är det så orätt att blotta andra sådär men jag antar att man är olika. 
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!