Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

J a d e d skrev 2014-04-06 22:30:39 följande:
    Nu skriver jag ut nicket... nu.... nu... Solig
    Nej men jag har inte en jävla aning här. Är helt lost. Ville bara ha lite uppmärksamhet.

De fick du och du förtjänar den

Nå jag är iaf rätt nöjd. Känns lite milt osunt eller va fan egentligen mer ovant för att vara mig dårå. 
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 22:31:55 följande:
    Jag är ökänd för analyserande. Fråga.. någon. Spöke
    Kommer att återkomma till dig, skyndsamt med ett par A4.
    Handskrivna hoppas jag!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-06 22:46:17 följande:
    Haha nä men det hade varit skönt med en låst tråd med sköjsiga och kloka människor där inte vem-som-helst kan läsa och följa i smyg så det inte gör något att kasta ur sig det som behövs få ut samt få råd och olika synvinklar utan att behöva starta trådar osv osv Drömmer

Ja jag måste nog rådfråga min kära fruga om vissa saker. Ibland blir jag lite tokig på mig själv!

Bara att hojta Kan inte lova att alla råd är bra, men de är iaf välmenande! Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-06 23:01:42 följande:
    Gåspenna.
    Går bra, gärna kursivt, men kalligrafi går också bra
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-06 23:06:28 följande:
    Alla som har kört 60 mil idag räcker upp en hand!

*räcker upp en hand*
    *räcker ner en hand*

Jag vill ha körkort och en bil och jag hade gett mig iväg 70 mil bort ungefär direkt. Bara packat in min flock och åkt. Behöver en stor bil bara

Tror till och med jag hade hållit tyst om att jag hade tagit mitt körkort och bara dykt upp på trappan.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-06 23:09:33 följande:
    Jag håller på att plita ihop något nu, kan inte lova att det blir förståeligt. Tack! Kyss
    Tror nog jag lyckas sortera ut det.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-06 23:15:26 följande:

Skåpbil?

Jag minns när jag inte hade körkort, för lite mer än 10 år sen. Sjukt frustrerande. Tortyr. Leda. Skulle råda dig att ta körkort pronto om det inte vore för att det är så jäkla dyrt.
    Ja eller en pajero. Får hota min svåger så han blir klar med sin så kan jag sno den! Då får både hund och unge plats, troligen får jag väl ta med mig ett stycke jättekanin också. Katterna kan nog någon mata hoppas jag.

Ja det är det eller alltså jag har inte haft så ont av det i det stora hela, men jag är sjukt på att vara så låst. Hade så gärna velat kunna sätta mig i bilen och åka till stan, ta en tur till havet. Visa min dotter de där små sjöarna som jag älskar, visa saker och ställen jag älskat. Men det krävs en bil, vi bor på helt fel sida av älven haha. Ja de är dyrt, har böckerna här hemma, måste skaffa ny skrivare har ju bara typ 2-3 st på vinden. Skall nog släpa ner den ena och se om den funkar, den behöver nya patroner tror jag OCH så måste jag lära mig ställa in den så den bara skriver ut med svart. Tyvärr slog exet näven i den, så glasskivan till kopiatorn / faxen sprack, lite synd, det är en funktion jag gärna vill ha. Nå finns en sida på nätet där man kan träna på teori provet, körde den förr när jag läste till körkortet, hade ett jävla fel för mkt surade som fan och tappade musten, fast halkan var rolig som fan Men just då var inte pengar något problem, så det kändes mer att va fan tar det en annan dag. Var inte riktigt med i planen att gå i väggen, krascha och sluta fungera eller bli ensamstående mamma. Poängterar jag ångrar det inte, hade gjort samma val idag. Men tja samla pengar på hög fungerar helt enkelt inte, de jag får behöver vi helt enkelt ha att leva för.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-06 23:44:31 följande:
    Tror just jag slog rekord i längsta meddelandet. Jag ber om ursäkt Skål Oskyldig
    Nej då, ingen fara. Skriver ett svar i mitt huvud innan jag skriver det irl. Kyss Skål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:42:07 följande:
    Du inspirerar mig att kötta upp med Damon avsnitt 1, säsong 5 och sedan bara köra. Jag har liksom hållit på detta till rätt tillfälle. Bara vältra mig i honom.
    Du får inte ge upp denna serie innan du kommer till säsong 3 eller 4, enter Klaus. Tro mig !!!

Kyssas lite med.

Jaaa Klaus  Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta

Hittat nått fel ännu eller har du inte kollat idag?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-07 00:47:16 följande:
    Jag tänkte börja vrål-kolla på nya säsongen inom väldigt kort, typ imorgon, så jag återkommer väl onsdag när jag sett alla avsnitt
    Hehe you do that!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!