Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Jag vill ha en sådan där hemmassör som vissa lyxlirare verkar ha. Någon som vill låna ut sin?
Jag vill ha en sådan där hemmassör som vissa lyxlirare verkar ha. Någon som vill låna ut sin?
Du har alltså en du kan tänka dig låna ut eller? Behöver en akut, tror ryggfiléerna håller på att lossna
Hahahha visst är det underbart! Jag tror inte de läser igenom vad de tar bort, samtidigt kan jag förstå att det ibland är mycket att göra också, alla mynt har ju två sidor, ibland kan man inte annat än skratta bara. Att nämna en bugg kan väl ses som kritik mot FL och det har aldrig varit okej att ge FL negativ kritik.
Innan du slår dig själv allt för mycket på bröstet och inbillar dig att du är en sann silverrygg så kan jag informera om att jag för länge sedan redan nämnt detta med appen och skrivförbud till FL. Att de sen inte löst problemet, hittat felet eller va som knasar är inte mitt fel eller problem.
Hata dig är omöjligt så jag ber om ursäkt på förhand för att jag inte är kapabel att hata dig
Ha en trevlig lördag du också.
Är sugen på en 383 stroker jag...är precis vad jag behöver i mitt liv just nu! Ja och en trevlig tjej...bara hon inte låter lika högt när hon är uppe i varv....
Chevy 383 450HP Stroker **LOUD**:
Är det bara jag som är frisk här?
Frisk och frisk... tål väl att diskuteras hur frisk någon av oss som hänger på FL är, egentligen.
Besudla Té med honung och ingefära
Körde en väldigt vidrig cocktail med tabasco, vitlök, c-vitamin och magnesium. Hade någon idé om att om man tar tillräckligt med tabasco känner man inte det andra. Det enda som hände var att den vidriga kombinationen kändes även om resten av gommen var så gott som förlamad.
Ska släpa iväg mig och köpa honung om en stund. Åh, klöverhonung är gott!