Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-11 22:36:41 följande:

Jag vill ha en sådan där hemmassör som vissa lyxlirare verkar ha. Någon som vill låna ut sin? 

Hade annars ett bättre förslag!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-11 23:01:26 följande:

Du har alltså en du kan tänka dig låna ut eller? Behöver en akut, tror ryggfiléerna håller på att lossna

Är nog mer eller!

Nu måste jag äta något, ni gör mig hungrig....
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-13 09:59:24 följande:

Hahahha visst är det underbart! Jag tror inte de läser igenom vad de tar bort, samtidigt kan jag förstå att det ibland är mycket att göra också, alla mynt har ju två sidor, ibland kan man inte annat än skratta bara. Att nämna en bugg kan väl ses som kritik mot FL och det har aldrig varit okej att ge FL negativ kritik.

Nu är det så att det var jag som anmält inlägget och jag tycker det är väldigt opassande att tillkännage att det finns buggar utan att ge dem ditt dom som bedriver forumet, dom är ju till för att vi ska kunna nyttja forumet på ett säkert och riktigt sätt, att sitta och provocera med att man har information om det visar bara att man inte vill att forumet ska må bra och att det ska utvecklas.

Så hata mig istället för dom som gör sitt jobb!

Trevlig lördag på er!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-13 14:03:48 följande:

Innan du slår dig själv allt för mycket på bröstet och inbillar dig att du är en sann silverrygg så kan jag informera om att jag för länge sedan redan nämnt detta med appen och skrivförbud till FL. Att de sen inte löst problemet, hittat felet eller va som knasar är inte mitt fel eller problem.

Hata dig är omöjligt så jag ber om ursäkt på förhand för att jag inte är kapabel att hata dig

Ha en trevlig lördag du också.

Jag är inte en typen av människa som tycker att jag är bättre än någon annan och handlade inte i syfte för att höja mig själv och framförallt inte trycka ner någon. Tyckte dock att det var opassande sätt att framföra ett problem som man inte skulle tillkännage. Problem är till för att lösas och framförallt när det kommer till våran säkert och forumets användbarhet.

Bra iaf att du inte hatar mig, kan dock medge att det absolut inte händer ofta att jag tycker att inlägg bör tas bort. Har hänt tidigare att jag anmält någon slibbig FL-balle som man nästan känt lukten av när den kommit i bild.

Men så att...såatt, så är det.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Är sugen på en 383 stroker jag...är precis vad jag behöver i mitt liv just nu! Ja och en trevlig tjej...bara hon inte låter lika högt när hon är uppe i varv....

Chevy 383 450HP Stroker **LOUD**:

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Är det bara jag som är frisk här?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-17 12:24:35 följande:

Frisk och frisk... tål väl att diskuteras hur frisk någon av oss som hänger på FL är, egentligen.

Haha...vilket tjuvnyp! Jo man tackar...

Formulerar om frågan... Är det bara jag som är fisk här?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-18 23:04:44 följande:

Besudla Té med honung och ingefära

Körde en väldigt vidrig cocktail med tabasco, vitlök, c-vitamin och magnesium. Hade någon idé om att om man tar tillräckligt med tabasco känner man inte det andra. Det enda som hände var att den vidriga kombinationen kändes även om resten av gommen var så gott som förlamad.

Trodde faktiskt du bara drack Jack Daniel's...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-19 00:16:16 följande:

Nej nu måste jag sova...

Godnatt på er!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-19 11:28:54 följande:

Ska släpa iväg mig och köpa honung om en stund. Åh, klöverhonung är gott!

Låter som man skulle få valuta för pengarna!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!