Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-01 22:32:02 följande:

I min värd med, brukar ligga någon stans mellan 36 och 36,2 på kvällen. Och så kommer det sjuksköterskor (särskilt här på FL) som skäller på en när man säger att man har feber vid 37.... "Feber är över 38, innan det KAN man inte må dåligt! Så det så!"

Haha...Aniiee Aniiee din lilla snuska! Ja jag förstår kroppens reaktion efter 37-38st! Kan det vara ett fl rekord tro? Och på kvällen dessutom...hade spritt ut det på en hel dag så kanske det varit bättre!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-01 22:32:02 följande:

I min värd med, brukar ligga någon stans mellan 36 och 36,2 på kvällen. Och så kommer det sjuksköterskor (särskilt här på FL) som skäller på en när man säger att man har feber vid 37.... "Feber är över 38, innan det KAN man inte må dåligt! Så det så!"

Haha...Aniiee Aniiee din lilla snuska! Ja jag förstår kroppens reaktion efter 37-38st! Kan det vara ett fl rekord tro? Och på kvällen dessutom...hade spritt ut det på en hel dag så kanske det varit bättre!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-01 23:01:04 följande:

Skulle jag inte spotta ut satsen menar du  Crap!

Har du bara sex i skallen?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-02 18:22:57 följande:

Snabbt! Säg en siffra mellan 1 och 15 som inte är 7!

14 men det är ett nummer och inte en siffra!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Madness82 skrev 2014-09-03 09:17:52 följande:

I know. Jag har fått en massa hån och blivit utskrattad för att jag är intresserad utav UFOs och sånt. Gillar även att fantisera och att skapa teorier om såna ämnen. 

Då får du något att fundera på...

Forskarna är ju eniga om att vatten är nyckeln till liv och således när dom letar bortom jorden efter liv så vatten som ett av kriterierna för att liv ska kunna existera. Ja tror att dom målar in sig i ett hörn om man koncentrerar sig så ytligt, vad säger det egentligen att någon annan organism just behöver vatten, evolutionen måste ju även vara ett faktum på andra ställen än denna lilla boll.

Sen hurvida det finns liv är ju en annan sak, men vatten vatten och åter vatten....mja mja!

Vad tror du, är vatten ett måste för existens av eventuella andra organismer än dom jordeliga?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-03 18:24:16 följande:

Nja, det där är inte sant. Någonstans. Det har forkningen övergett. Redan när jag läste astrofysik (shit, nu känner jag mig gammal) diskuterades andra "källor" till liv, bland annat ammoniak och metan. Dock anser de flesta att det måste vara i flytande form för att liv ska kunna utvecklas.

Ingen ratar exo-planeter utan vatten. 

Svårt att argumentera emot. Kan vara lite motsträvig iaf med att diskutera är inte samma som att man byggt en mall över kriterier för liv Men om nu man koncentrerat sig till vätska är det nästan lika illa, vad är det som säger att liv behöver vara bundet till just vätska? Är fortfarande lite trångsynt enligt mig iaf.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (RUT) skrev 2014-09-03 20:45:19 följande:

Charma henne  men det vet jag ju redan att du gör 

Haha...Rut så du lever? Hur är det?

Vad snällt att du har så höga tankar om en...tack.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-09-03 20:49:42 följande:

Vad kul att märka att ens hatobjekt verkar vara riktigt trevliga människor ,  

Man lär sig något nytt varje dag

Tre nya saker varje dag sägs det Finns mycket trevligt folk på familjeliv.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-03 19:40:07 följande:

Fast den mallen som fortfarande (för "enkelhetens" skull) cirkulerar i media och layman-biologi är ju lite gammal. Vätska koncentrerar man dig naturligtvis därför att det "packar" molekyler närmare varandra och förutsättningen och sannolikheten för att något överhuvudtaget ska utvecklas ökar drastiskt. Men det är klart att det inte är omöjligt att det utvecklas något i en gasplanet. Helt torra planeter är dock otroligt, eftersom de tenderar att inte ha någon atmosfär, och utan atmosfär har man inget skydd mot den kosmiska strålningen alls.

Alltihop är naturligtvis på olika platser på sannolikhetsskalan. Ingenting är helt omöjligt, och det är det heller ingen seriös forskare som säger.

Japp! Har inte något att flika in med, du är smart du!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (RUT) skrev 2014-09-03 21:14:42 följande:

Hahaha..vette fan, har åkt på en mansförkylning och då brukar man kunna vara "döende"!!!

Jag har väl alltid höga tankar om dig! Hur går allt??? 

Haha...stackars!

Det vet jag! Är fint serru, har lite damp bara.

Få se om detta funkar....

www.dailymotion.com/video/x1k9xgx_heart-of-gold-johnny-cash-feat-john-frusciante-flea-chad-smith_music via @DailymotionUSA

open.spotify.com/track/17VzFRh9750Fx1kkLVAMeq
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!