Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Om det där skulle föreställa ett hot så var det absolut uttalat till fel kvinna
Jag hade lätt gett dig smisk om belöningen för det var att bli fistad!
Om det där skulle föreställa ett hot så var det absolut uttalat till fel kvinna
Jag hade lätt gett dig smisk om belöningen för det var att bli fistad!
Du är rent ut sagt pervers, perverterad, fördömd,besudlad, på riktigt. Gotta love that about you!
Det behövs inte alla vet redan om det. Du måste heta Sodomi i andranamn. Finns inga andra alternativ!
Du har verkligen ingen aning om vad du missar!
Märkligt nog är jag säker på att jag överlever ändå kanske till och med överlever enbart därför. Din totala närvaro och koncentration hade tagit kål på mig. Är de nu jag borde känna tacksamhet ??? Bra då gör jag det. Känns absolut bäst så.
Nu tänker jag dock kolla på vampyrer som slaktas och ladda om min hjärna så den funkar även under eftermiddagen. Har lovat mitt barn att klättra i berg efter skolan. Ytterligare en sak som får mig att svära över mina skador som gör att jag inte kan lita på min kropp på att den kommer hålla vilket gör mig till en säkerhetsrisk. Jävla skit. Får hoppas att hon inte faller och att om hon gör det så samarbetar min kropp och kan ta emot henne.
Lovar! Vad är du rädd för? Att träffa en fantastisk kvinna eller att öppna dig? (Du behöver inte svara, bara nyfiken av mig )
Att välja fel? Att inte hålla alla dörrar öppna? Att behöva committa? Att gå miste om något?
Åt kyckling - blev hungrigare..... så går det när man är lat och äter kycklinglår med kycklingben till.... suck.
Känner igen det där. Jag gör också hundra saker samtidigt.
BTW, alla ni här i tråden! Jag behöver en frivillig för att testa ett par länkar sen (pdf-filer med frukt och grönt i säsong i september). Säg ifrån om jag ska länka direkt i tråden eller om jag ska PMa någon
Det vågar inte jag lita på, du är alldeles för ambivalent och ombytlig. Nej helt ärligt jag tror vi massuppfattar varandra i kommunikationen här och var eller nått. Jag har nämligen inget skäl att dölja något alls eller har jag det. jag kanske har missat något här? ( naturligtvis har jag saker att dölja rent allmänt och de kommer jag fortsätta dölja för omvärlden. )
Nå jag är inte het och inte särskilt bra på att grilla heller, så du får nog hitta någon annan att använda som grillmästarinna tänker jag. Det är du som är hellboy, jag är mer som en kerub som chillar på rosa moln, cool. Whats cooler then being cool, ice cold.
Kol är i vart fall inte hett, det kanske vi kan enas om?