Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Heja heja...bara älskar deflation! Någon mer som älskart?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-29 23:58:14 följande:

Deflation? Är det något som pågår just nu? Och borde inte saker bli billigare då? Eller är jag trött nu?

Beror nog på vart deflationen råder! Är det i min plånbok så är jag inte så nöjd.

Full rulle...ja nästan frulle och det smäller om det, alvarligt ifall man får sås i ögat.

tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-straff/brottscentralen/article52118.ab
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-30 00:15:44 följande:

Nä, ska man inte sova nu så man inte kan gå upp och tvätta imorgon. Och, hur jvla lång tid ska det ta att skicka kläder från Vancouver, anyway?

Problemet ligger inte i frakten utan antagligen kraken som ska lämna dit den, sen har vi världens stoppkloss som tar evigheter på sig att kolla paket med!

Ja apropå tull...

Detta gillar jag.

Jethro Tull - Aqualung (best version):

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-30 14:51:41 följande:

Någon som har en älgstudsare och kan göra mig en tjänst?

Nix bara skarpladdad skinnpistol!

Föresten varför heter det nära skjuter ingen hare? Helvete måste ju vara tusen gånger lättare att skjuta nära än långt bort...hur tänkte dom....egentligen?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-30 18:20:03 följande:

Det heter skinnflöjt.

Ta inte ton nu va Pistol eller flöjt spelar ingen roll...du är nog med på notera vilket som!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-30 18:23:57 följande:

Var det en retorisk fråga?

Vad ska jag göra nu då? Tråkigt!

Aaaa ju precis...retorisk!

Jadu...vad sägs om inget?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-30 18:37:04 följande:

=P

Det är tråkigt att göra ingenting! Men jag kanske skulle rensa datorn lite... bara 2 gig ledigt på hdd...

Haha...du och ditt jävla rensande!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (The girl next door) skrev 2014-09-30 20:14:06 följande:

Jag är obeskrivligt kåt på min granne! Och jag vet att han vill med... Problemet är att jag är så otroligt rädd! Till saken hör att jag precis avslutat ett 13 år långt förhållande så jag har alltså bara haft sex med en enda person de senaste 13 åren... Jag är rädd att det inte kommer fungera, rädd att få panik, rädd att inte kunna säga nej om jag känner att jag inte klarar det...

Finns det ngn som kan ge mig tips på vad jag ska göra?

Ja, ha inte sex om du inte vill eller känner dig bekväm med situationen. Förklara läget för han, och är killen normalbegåvad så tar han det lugnt med dig och är lyhörd...ja lyhörd före ni ens hamnar i säng. Annars vänta tills du verkligen är redo att ta steget.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-09-30 20:17:35 följande:

Är du sann? Varför skulle du inte klara det?

Finns kanske vissa som har en spärr när det kommer till sex?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-10-01 22:26:09 följande:

Är det bara jag, eller är det lite komiskt när någon inte kan använda ordet "adekvat" på ett adekvat sätt?

Jag äter knäckebröd jag!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!