Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ah, nu har jag nya utseendet.

Man vänjer sig väl vid detta också. Tomte

• Fjäril Vingad

Bläig kväll.

Kan det inte bli i morgon typ nyss? Ska fira med de närmaste, längtar efter att få vara bland alla goa och fina och tanka energi och kramar.

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-06-19 19:25:56 följande:
    Vad är det för fel på den här kvällen?

Tycker att det är lite kämpigt med alla svåra livsval man ställs mellan hela tiden, som nu, ska jag dricka te och käka varma mackor eller dricka strawberry daiquiris och låtsas att solen skiner Obestämd
    Allmänt deppig, saknar särbon och längtar efter en annan person... Känner mig lite ensam. :-/

Fast det ÄR jag ju inte, men ibland får deppigheten mig att känna så. *suck*
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-06-19 20:24:40 följande:
    Känner igen det där. Ibland är allt bara jäkligt jobbigt. Tur att det bara är ibland.
    Ja verkligen!

I morgon ska jag krama på särbon tills han inte pallar mer!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-19 20:11:01 följande:
    =/ Skruva fram klockan lite? Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Det vore ju nåt!
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-06-19 20:28:02 följande:
    Jag har en jättestor godisskål här, du är så varmt välkommen!
    Däremot kommer jag att somna när som helst men jag är såå gullig när jag sover. Snarka högt kan jag dessutom göra. Kyss
    Underbara frugan, du vet att locka med de rätta sakerna!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-19 20:26:53 följande:

Ja, jag ska i alla fall äta tacos vilket årtionde som helst. Imorgon ska jag tillbaka till sjukan......

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
    Kramar!
  • Fjäril Vingad

Som en vän skrev: På midsommar är det väl så att man skulle plocka sju sorters män och stoppa under kudden?

• Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-20 20:52:21 följande:
    Solig Låter som en bra idé.......
    Själv har jag bäddat ner mig mellan barnen...

Karlarna får vänta.
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-20 21:21:35 följande:
    =P Det låter också som en bra idé.
    Hur går det för dig? *kramas*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!