Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-06-06 20:21:59 följande:
    Du kan ju inte ta semester utan mig! Hör av mig när jag kommer till dina trakter.

Det fixar du galant. Bara du känner att det är något som passar dig. Känn efter bara, du måste inte bara för att tanken tilltalar dig. Du måste inte bli en del av just det konceptet, bara för att du är med på grundprinciperna.
    Ja, du får INTE komma hitåt utan att hälsa på, sådetså! *hjärta*

Ang middagen så vill jag, det är inte det att jag inte vill vara med om hela konceptet... De andra har bara känt varandra så länge, jag är nykomlingen, på alla sätt. Har inte ens fullt ut fattat vem som hör ihop med vem, haha!

Sen känner jag mig så efter i alla diskussioner. Politik mm, jag hänger inte med. Har enorma kunskapsluckor pga min bakgrund.

Men jag lär mig, sakta men säkert!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-06-06 20:56:50 följande:
    Lovar att jag kommer våldgästa dig.
    Jag hade definitivt inte hängt med i diskussionerna. Jag har inget att skylla på mer än ointresse. Jag uppskattar dock att lyssna på en skicklig debattör och jag har  mina grundvärderingar väldigt klara för mig.
    Jag är iofs också mer av en lyssnare än en som gillar att debattera.

Det finns iaf områden där jag glänser, typ bibelkunskap! *skrattar så jag pinkar på mig*
  • Fjäril Vingad

Gasmasken: Vad andra gör i sina sängkammare (så länge det handlar om samtyckande vuxna individer) struntar jag fullkomligt i.

Har vänner som är kinky, och är inte helt okinky själv heller, och vad gör det. Vi är vänner för andra saker, och sexet är liksom inget jag lägger några värderingar i.

Lev och låt leva!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!