Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Kunde nog ha varit intressant av ren nyfikenhet.

Annars känner jag nog att jag lärt känna de jag velat veta nåt om. Flera goa vänner här ju!

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-06-16 19:25:30 följande:
    Menar du den här?
    www.familjeliv.se/Forum-25-156/m73448753.html

Jag blev lite lätt road av den här:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m73455340.html
    Hen kanske skulle må bra av lite information om att polyrelationer inte är så ovanliga här som en del tycks tro.
    Ja, bara det antal polypersoner som jag ser i grupperna på FB som jag är med i, så måste jag säga att det finns många fler än till och med jag trott. Och då vet jag att det dessutom finns många som inte är med i grupperna ens.
  • Fjäril Vingad

Det finns ju de som bor på mindre orter och därför väljer att vara diskreta. Själv går jag liksom all in, as usual!

• Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-06-16 20:11:58 följande:
    Tycker jag du gör rätt i. Har man äntligen hittat något man känner att man trivs med och det känns som att hitta hem, så tycker jag inte att det finns någon anledning att inte bejaka det.

Sedan om folk har svårt att förstå ens livsval. Det är deras problem och att folk är undrande och skeptiska mot det som känns främmande för dem, det får de leva med.

Whatever tickles your muffin, go for it!
    Himmel ja. Orka gå omkring och bry sig vad folk tänker.

Jag har alltid varit del av nåt som folk haft åsikter om. Nu är det bara en annan grej liksom.

Jag är lycklig, jag går inte bakom ryggen på nån, alla inblandade är vuxna individer. Vad är problemet typ? Jag kör mitt race och det känns äntligen jäkligt rätt!
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-06-17 18:30:42 följande:

Sitter egentligen i en annan tråd med det här, men jag bara måste posta den här här:

I Indiana är det förbjudet för män att bli kåta på allmän plats.

Alltså, inte ha sex, inte blotta delar, ita sniffa småtjejer i håret och ha sig. BLI KÅTA,.....

You got to love the old US of A.

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
    Bara förbjudet för män?! Då skulle jag klara mig från straff iaf... *fniss*
  • Fjäril Vingad
    gilmore skrev 2014-06-18 20:59:01 följande:

Jaha här loggar jag in efter en lång tids frånvaro och allting ser helt annorlunda ut, jag får nästan ett nervöst sammanbrott. vad ska jag göra? Vad ska jag klicka på? Vad fan betyder att man kan följa någon?
    VAD ÄR DET HÄR? *gråter*

Jag har ingen aning, surfar med appen just nu.

Ville bara säga att du har varit saknad! *kramas*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!