• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-07-03 01:20:42 följande:
    Det är ett av mina intresseområden *harkel*
    I know. DU kanske ska skriva min sexscen istället.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Karlfn skrev 2014-07-03 01:25:57 följande:
    kan man läsa nånstans?
    Läsa min yuri? Nja.... har ett kapitel på min wattpad..... där kan du läsa det kapitlet (eller om jag "tvingas" av er att posta i tråden). Men den är... väldigt..... inte så bra, då jag skrivit den på svenska, och det är jag dålig på. Har inte hittat mitt svenska "språk" än.

Yaoi kan jag posta hur mycket som helst....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-03 01:22:07 följande:
    Det har inte så mycket med klokhet att göra. Nallen har inte så mycket till val. Han är lite av en vekling när det kommer till att sitta uppe sent. En gång bestämde han sig för att vara vaken hela natten lång. Det slutade med att han somnade i min famn klockan 20:10. När han vaknade i sängen på morgonen var han upprörd över att han förlorat vadslagningen vi hade. Nalle
    Lilla nalle Solig
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-03 01:30:04 följande:
    Spännande. Har aldrig läst det. Vilket är märkligt. För män som har sex är ju hett.

Jag hoppade av hela Japan/ manga delen redan som barn. Efter candy candy och sandybell ( tror de hette så haha ) Köpte en av dem på eBay i höstas men har inte fått satt mig och sett på något avsnitt ännu.
    =P Yaoi är inte för barn, så det hoppas jag. Vill du se något nu så se Junjou Romantica. Eller Gravitation (nästan alla jag känner som är hooked på yaoi såg gravitation först.....)
  • Aniiee
    Mandi74 skrev 2014-07-03 01:30:46 följande:

Ingen som kollar på riktig sex i den här tråden, ni vet riktiga människor av kött och blod som myser.

Tecknad porr är ganska grym porr, hsr jsg hört.

Jo, självklart. Yaoi innefattar "riktig porr" också.

Folk tror att tecknad porr är grym för att de flesta tänker tentakel-hentai, som kan vara rejält grym. För det är det som exporterades först. Och visst, teknad hentai är kinky (hentai BETYDER kinky), och det finns liksom yaoi hentai, yuri hentai, ecchi hentai, tentakel-hentai, alla möjliga hentai. Det är ena änden på skalan. Tittar inte så mycket på hentai själv, håller mig till att titta på yaoi (utan hentai, med eller utan riktiga män).
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-03 01:39:29 följande:
    Såg en tecknad porrfilm en gång. Med mina hmm mer vuxna ögon/ hjärna så är jag rätt säker på att den egentligen handlade om bdsm stort styggt monster som band kvinnors händer och fötter och typ hängde upp dom och petade och pillade o slickade med sin ormliknande jättelånga tunga.

Tog år att få bort bilderna från min näthinna och bara för att jag skrev om det så har jag dem där igen. TACK!!!!
    Men precis. Det är det folk hört talas om. Det är inte allt. Menar....

Ser väl jätteskyldigt ut? (Bild från Junjou Romantica)

På tal om tentakel-hentai.....

Kunde inte låta bli.....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-03 01:42:49 följande:
    Hahaha hoppas verkligen det är barnförbjudet!!

Förstår att jag måste sätta på min dator imorgon så jag kan bli en mer upplyst människa.
    =P

Säg till om jag ska dela något.....
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-03 01:50:31 följande:
    Absolut. Hojtat och tjoar som en tok då
    Do so. Jag ska gå och lägga mig i sängen och... eh... skriva yaoi.....

Oyasumi, min'na-san!
  • Aniiee

Go' morgon! Dagen startat med långpromenad med hundarna, följt av sockerchock bestående av överbliven chokladglasyr på rostat bröd. Yeah.....

• Aniiee
    Knall skrev 2014-07-03 13:57:28 följande:

That's the spirit!
    Solig
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!