• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-03 00:39:07 följande:
    Gör mer research så blir det enklare.
    Blir svårt att göra research..... kan titta på mer yaoi, förstås, men er hands-on än så blir det inte... Dessutom inte det som är svårt, utan mer.... jag sitter och fnittrar som en 12-årig skolflicka och har svårt att skriva samtidigt.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Karlfn skrev 2014-07-03 00:38:13 följande:
    Skriver du?
    Ja, jag skriver.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-07-03 00:49:20 följande:
    Nallen går och lägger sig 19.30 varje kväll.

Klok nalle, tycker jag....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 01:02:33 följande:
    Allt handlar om härdning. Du får titta så mycket så att du faktiskt inte ser något komiskt eller vad det nu är som gör att du fnittrar, sedan registrerar du bara sakligt exakt vad som försiggår. Va inga live-shower?
    Inte komiskt, sexigt. Och nervös energi. Därför jag fnittrar. Trots att jag är ganska härdad.......
  • Aniiee
    Karlfn skrev 2014-07-03 01:03:05 följande:
    ;)

Har aldrig försökt mig på att skriva sexscener, men tycker annars om att skriva, så kanske man skulle ge det ett försök också nån gång
    Uh-huh..... Försök du. Det kanske går bra. 

Fan att man inte ska kunna hålla masken efter att ha skrivit yaoi i 16 år..... Nåt fel på mig, tror jag....
  • Aniiee
    Karlfn skrev 2014-07-03 01:11:50 följande:
    Kanske det är ett tecken på att du håller skrivandet vid liv - det går inte på rutin...
    Och tack för uppmuntran, ska kanske ge det ett försök...
    blir dock kanske en lite annan genre än yaoi dock... :)
    =P

Du kanske föredrar yuri?
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-03 01:14:21 följande:
    Sa någon sex
    Guilty as charged Solig
  • Aniiee
    Karlfn skrev 2014-07-03 01:18:38 följande:
    tja, om man ska välja så... ;P
    Jag har skrivit whooping 2 yuri! Mot något hundratal yaoi.....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-03 01:19:14 följande:
    Eller Futanari. (lär mig nya termer)
    Solig Det har jag aldrig skrivit om. Typ...... jag har skrivit ett par historier om madararui, det kanske kan räknas dit.
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-07-03 01:19:31 följande:
    Så du skriver yaoi nu och skall göra en sexscen eller du skriver annat nu och skall göra en sexscen?
    Just nu skriver jag yaoi....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!